ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

עו"ד רונאל פישר: "אני אדם חרדי. לא דתי, חרדי"

בראיון ל'גלובס' הוא מדבר בגילוי לב על קשיי הדיבור שלו, הערצתו לשופט אליקים רובינשטיין ("השופט הגדול ביותר בישראל"), על הנפש העדינה של הלקוח גאידמק ומוסיף: "אני מקנא באנשים שחיים חיים דתיים"

רונאל פישר. צילום: וואלה
רונאל פישר. צילום: וואלה

"אני אדם חרדי. לא דתי, חרדי. אני מוכן להתחרות עם כל אדם שחושב שהוא אוהב את הקב"ה ומחובר אליו ויקר לו, כולל כל אדמו"ר", אומר העו"ד ואיש התקשורת רונאל פישר.

בראיון שנתן לעיתון 'גלובס' הוא אומר עוד: "אני מקנא באנשים שחיים חיים דתיים. אני לא חי כך, אבל לגבי האמונה באלוהים אין לי ספק. כשהייתי צעיר הייתי הולך עם אבי ז"ל בימי שבת להתפלל בבית-הכנסת. כיוון שהייתי נער מתבגר שבילה כל ליל שישי, חגג ושתה, זו הייתה משימה בלתי נסבלת בעיניי לקום בשבת בבוקר לבית הכנסת. כששאלתי את אבי באחד הבקרים: 'אבא, אתה מאמין באלוהים', הוא ענה: 'כמובן שלא. אחרי שרצחו את האחים שלי ועם כל מה שקרה בשואה אין לי סיבה להאמין', ובכל זאת הוא הלך לבית הכנסת 'כי צריכים'. הייתה לי עם זה דילמה שנים, עד שיום אחד כשעמדתי על דעתי הגעתי למסקנה שזו גישה לא נכונה".

בראיון מדבר פישר בגילוי לב נדיר על קשיי הדיבור שלו, על הערצתו לשופט אליקים רובינשטיין ("הוא השופט הגדול ביותר בישראל. היכולת השכלית שלו והתובנות שלו מדהימות"), על הקריירה העיתונאית שזנח, על הנפש העדינה של הלקוח ארקדי גאידמק ועל המחיר הכבד של המקצוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד