י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

$7,180,365

זה הסכום שהצליחה חב"ד בקליפורניה לגייס ב"טלטון". מושל המדינה, אישי ציבור, ידוענים, זמרים ואנשים שנעזרו הופיעו על המרקע וקראו לציבור הצופים לתרום ביד נדיבה. יותר מ-30 מיליון צפו

רגעים בטלטון. מקור: שטורעם. נט
רגעים בטלטון. מקור: שטורעם. נט

7,180,365$ - זה הסכום שהצליחה חב"ד בקליפורניה, בראשות הרב שלמה קונין, לגייס ב'טלטון' המפורסם. הטלטון, תוכנית בת 6 שעות המשודרת מאולפן בהוליווד לרשתות הטלוויזיה ברחבי ארה"ב ובאתרי אינטרנט, מגייסת מידי שנה מיליוני דולרים עבור מוסדות חב"ד ופעולות הומניטריות כגון המרכז לגמילה מסמים בלוס-אנג'לס שמפעילה חב"ד.

מושל מדינת קליפורניה, אישי-ציבור, ידוענים, זמרים ואנשים שנעזרו על-ידי חב"ד במהלך השנה הופיעו וקראו לציבור הצופים לתרום ביד נדיבה.

השנה, התקיים ה'טלטון', תחת הכותרת: "אנשים מסייעים לאנשים" עם דגש על סיוע לכל אחד הן בדיור, מזון, בגדים, יעוץ, חינוך ועוד.

בדיוק לפני 27 שנה חגגו בקליפורניה את מופע ה"טלטון" הראשון. מאז מדי שנה, כמה ימים לפני ראש השנה מתקיימת החגיגה הגדולה. מופע ה'טלטון' הוא מופע ההתרמה השנתי של חב"ד-קליפורניה שמשודר בערוץ 9 המרכזי במדינה לכמעט 30 מליון צופים.

תוכנית ההתרמה נחשבת לנוצצת במיוחד, בעיקר בגלל הכוכבים מהוליווד שתורמים את נוכחותם לעניין, גם בגלל מעורבותה הגדולה של חב"ד בפרוייקטים של שיקום במדינה.

מעבר לכמאה וחמישים בתי חב"ד ולמוסדות החינוך הרבים שנותנים מענה לצרכיה היהודים של תושבי קליפורניה, מפעילים מאות השלוחים הפועלים תחת הרב ברוך שלמה קונין רשת של מוסדות גמילה ושיקום לאנשים שנפלו לסמים ואלכהול. הרשת מטפלת באלפי אנשים מדי שנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד