כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

'פלאפון' קונים ב'טרקלין'

עד עתה הפעילה 'פלאפון' נקודת שרות ייעודית אחת בלבד למגזר החרדי. עכשיו היא חתמה הסכם עם 6 חנויות 'טרקלין יאקאב חשמל' להפעלת מוקדי מכירה ושירות בערים החרדיות

אברהם קנלסקי, מנהל המגזר החרדי ב'פלאפון'
אברהם קנלסקי, מנהל המגזר החרדי ב'פלאפון'

רשת השיווק למוצרי חשמל במגזר החרדי 'טרקלין יאקאב חשמל' , קיבלה בימים אלו את הזכיינות להפעלת מוקדי מכירה של רשת 'פלאפון' בסניפיה, בשיתוף 'הלל תקשורת'.

עד עתה החזיקה 'פלאפון' בנקודת שירות אחת בלבד למגזר החרדי ברח' רבי עקיבא בבני ברק.

בעקבות ההסכם, תציע 'פלאפון' שש נקודות שירות ומכירה חדשות בתוך חנויות רשת החשמל, אשר פרושות בערי החרדיות: אשדוד, בית שמש, בני ברק, ביתר עילית, מודיעין עילית וירושלים. בנקודות אלו תתבצע מכירה של מכשירים כשרים ויוצעו ללקוחות מגוון מבצעים וכן תוכניות המותאמות לצרכי המגזר.

ר' שמואל יאקאב, מנכ"ל רשת 'טרקלין יאקאב חשמל', מסר כי מעבר לשיתוף הפעולה העסקי בין הרשת 'לפלאפון', קיים חיבור ערכי חזק בין שתי הרשתות הדוגלות במדיניות דומה. "אנו בטרקלין חשמל, מניפים לאורך כל הדרך את דגל ה'אמינות במבחן הזמן'. מצאנו לנכון לשתף פעולה דווקא עם רשת 'פלאפון', הדוגלת במדיניות של שקיפות ואמינות התואמת במדויק לערכי השירות שלנו".

ניר שטרן, המשנה למנכ"ל 'פלאפון', אמר, כי "'פלאפון' רואה בציבור החרדי קהל לקוחות נאמן ואיכותי. החלטנו להעמיק את אחיזתנו במגזר החרדי בשיתוף בן ברית אמיתי כמו רשת 'טרקלין יאקאב חשמל', אשר לה מוניטין רב במגזר וקהל קונים רחב, ואני מאמין, כי מהלך זה יאפשר לנו להגיע ליותר לקוחות בקרב המגזר". שטרן הוסיף כי "המהלך הנוכחי הוא רק חוליה בשרשרת מהלכים שתכליתם לשפר את איכות השירות לציבור החרדי באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד