ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הסופרת נעמי רגן: למה טוענים שהעתקתי? מזימה חרדית

'ידיעות אחרונות' שאל את הסופרת נעמי רגן: כיצד את מסבירה ששלוש נשים טוענות שהעתקת מספריהן? ורגן משיבה: מתנהלת נגדי מערכה ע"י גופים חרדיים בעקבות עתירה שהגשתי לבג"ץ בעניין אוטובוסי ה'מהדרין'

נעמי רגן. צילום: : www.nfc.co.il
נעמי רגן. צילום: : www.nfc.co.il

במוסף 7 לילות של 'ידיעות אחרונות' מופיעה כתבה העוקבת אחר האשמות של שלוש סופרות, הטוענות כי הסופרת נעמי רגן העתיקה מספריהן בדרך לרב מכר הבא.

הסופרות, מיכל טל ושרה שפירו וסוזי רוזנגרטן, מספרות בכתבה שחייהן התהפכו בעקבות העתקת יצירותיהן.

תחילה הייתה זו הסופרת מיכל טל שטענה כי רגן העתיקה את יצירתה. פרסום תביעתה של טל הצית את הפגיעה רבת השנים של שפירו, שהגישה תביעה נגד רגן בבית דין רבני, ולפני שבועיים, לאחר שרגן כפרה בסמכות השיפוט שלו, העבירה את התביעה לבית המשפט המחוזי בירושלים. רוזנגרטן טרם החליטה האם לתבוע את רגן בבית המשפט.

בתגובה לשאלת כתבת העיתון, כיצד היא מסבירה ששלוש נשים טוענות נגדה טענות דומות, השיבה הסופרת נעמי רגן:

"התשובה הפשוטה לכך היא קנאת סופרים וכמיהה לפרסום עצמי. נוסף על כך, אני מניחה שקוראי 'ידיעות אחרונות' מודעים למערכה המתנהלת נגדי ע"י גופים חרדיים בעקבות עתירה לבג"ץ שהגשתי בעניין קווי האוטובוסים ה'מהדרין' (שבהם נשים נאלצות לשבת בחלק האחורי של האוטובוס) ואשר הפכה אותי לגורם מוקצה ע"י רבים בעולם החרדי".

יצויין כי במקביל לפירסום הכתבה ב'ידיעות אחרונות', מתפרסם ב'סופשבוע' של 'מעריב' ראיון עם רגן לכבוד הספר החדש שהוציאה לאור בימים אלה. הספר עוסק בחברה הדתית-לאומית ומעורר כעס רב בקרב חברה זו, בשל התיאור הבלתי מחמיא. גם תוך כדי הראיון שזור סיפור הגניבה הספרותית לכאורה בה מואשמת רגן על ידי שלוש סופרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד