י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

תאילנד: הרב וילהלם יצא לזהות הרוגי המטוס

הרב נחמיה וילהלם, שליח חב"ד בתאילנד, המריא בטיסה צבאית לפוקט, שם יעסוק בזיהוי הגופות של היהודים והישראלים שהיו על המטוס שהתרסק. בשעה זו מדובר על כ-11 ניספים יהודים

הרב נחמיה וילהלם. צילום: שטורעם. נט
הרב נחמיה וילהלם. צילום: שטורעם. נט

שליח חב"ד בתאילנד, הרב נחמיה וילהלם, יצא יחד עם אנשי השגרירות הישראלית בבנגקוק בטיסה צבאית לפוקט, שם יעסוק במלאכת זיהוי הגופות של היהודים והישראלים שהיו על המטוס שהתרסק בעיר פוקט. בשעה זו מדובר על כ-11 ניספים יהודים.

הרב אהרון סולומון, שליח חב"ד באי פוקט שבתאילנד, העניק אחר הצהריים ראיונות לכלי התקשורת בישראל, בעקבות תאונת המטוס הקטלנית, כאשר מטוס ובו 128 נוסעים ואנשי צוות התרסק בעת שניסה לנחות בנמל התעופה באי פוקט. בין היתר סיפר הרב סלמון, כי "קו התעופה בין בנגקוק לפוקט משרת תיירים רבים, בהם גם תיירים ישראלים. בתקופה זו יש כאן הרבה מטיילים מהארץ". מחב"ד נמסר כי בפוקט השתתפו בארוחות ותפילות ראש השנה כ-500 ישראלים, וכי בימים אלו שוהים בתאילנד אלפי מטיילים מישראל.

ראש עיריית פוקט, אנצ'לי ווניץ' תפבוטר, אמרה כי 20 ניצולים פונו במצב קשה לבית החולים באי.

ראש רשות התעופה התאילנדית אמר כי טייס טיסת OG-269 של חברת התעופה התאילנדית "One-Two-Go", שהמריאה מבנגקוק, ניסה לנחות בנמל התעופה באי בעת שבמקום ירד גשם כבד. "הראות הייתה לקויה בעת שהטייס ניסה לנחות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד