י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראשי 'הצלה ישראל' ביקרו אצל גדולי ישראל

ראשי ומנהלי 'הצלה ישראל' יצאו בסוכות לסבב אצל גדולי ישראל כדי לקבל את ברכתם ותמיכתם לרגל חנוכת משרדי 'הצלה ישראל' החדשים בארצות-הברית

"כפתור ופרח". הגרי"ש אלישיב. צילום: דוברות הצלה ישראל
"כפתור ופרח". הגרי"ש אלישיב. צילום: דוברות הצלה ישראל

ראשי ומנהלי 'הצלה ישראל' יצאו בסוכות לסבב אצל גדולי ישראל כדי לקבל את ברכתם ותמיכתם לרגל חנוכת משרדי 'הצלה ישראל' החדשים בארצות-הברית.

המשלחת, שכללה את היו"ר דוד גרינוולד, יו"ר הארגון בארצות-הברית צבי הערש ליינער והמנכ"ל חיים פרידמן חתמה את הסבב בביקור מיוחד שהתקיים אתמול (א) אצל הגרי"ש אלישיב, שקיבלם בחמימות רבה. הרב אלישיב התבטא בהתפעלות, בשומעו על הפעילות הנרחבת: "כפתור ופרח".

ראשי 'הצלה ישראל' ביקרו גם בביתו של הגר"ע יוסף בהר נוף, שם התקבלו בחדרו של הרב, שלמרות חולשתו העריך והוקיר את הפעילות הגדולה של "הצלה ישראל" בהצלת חיי אדם 24 שעות.

המשלחת ביקרה בימים האחרונים גם בבתיהם של הגר"ח קנייבסקי, שבירכם בהצלחה ואמר 'שתשארו מחוסרי עבודה'. הגראי"ל שטיינמן, שדיבר רבות על הזכות בעשיית חסד, הגאון רבי נתן צבי פינקל ראש ישיבת מיר, הגאון רבי דב פוברסקי ראש ישיבת פוניבז', הרה"צ ישראל הגר שאמר שבעצם אנשי ההצלה מקיימים גם גמילות חסדים וגם מצוות ביקור חולים, והגאון רבי שמואל אויערבך.

גדולי ישראל בירכו את הרב ליינער שיצליח בפעילותו ויזכה להמשיך לקדש שם שמיים ולסייע למאות ואלפי איש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד