ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

העיתונאים למדו לבשל

חברת המטבחים והקרמיקה הירושלמית "בונים עיצוב", השיקה את מגוון המטבחים החדש שלה. למפגש העיתונאים הובא שף שלימד את סודות הבישול. היה טעים.

אגרול כבש ופיסטוק בליווי מטבל טחינה, בונים עיצוב
אגרול כבש ופיסטוק בליווי מטבל טחינה, בונים עיצוב

העילה למפגש העיתונאים: השקת ליין המטבחים החדש של "בונים עיצוב" מבית "עולם הגבס". לקראת האירוע המיוחד, נערכו אולמות התצוגה של החברה והעיתונאים עברו סיור מודרך באולמות הכוללים בין היתר קרמיקה, אמבטיות, דלתות וכמובן מבחר מטבחים מרהיב. שולחן ארוך הוצב באולם התצוגה של המטבחים, בחזית הוקם שולחן עבודה משיש ושף מסעדת טריאקי לימד את העיתונאים איך להכין סושי ואף רקח לעיניהם מטעמים שונים, אותם טעמו המשתתפים לאורך כל הערב. את האירוע ארגנה חברת "קומיוניק" המטפלת ב"עולם הגבס" מאז הקיץ.

ב'עולם הגבס' בירושלים, ניתן למצוא את כל מה שצריך לשיפוץ הבית תחת קורת גג אחת. כל היצרנים, כל המוצרים, כל העיצובים והצבעים ובכל הסגנונות, מגוון העיצובים גדול וכך יכולה כל משפחה להתאים לעצמה מטבח חדש מתוך מאות דגמים יפיפיים. ניתן לרכוש רעיונות ולהתרשם ממטבחים בנויים לתלפיות באולמות התצוגה המרהיבים של החברה.

לרגל השקת המטבחים "בונים עיצוב" יוצאים במבצע, מבצע ההשקה יוענק חינם מיקסר קיטצ'ן אייד (KitchenAid) משוכלל בשווי של כ- 3,000 שקלים לכל מי שירכוש מטבח חדש ע"פ תקנון החברה. למיקסר מצורפת גם מטחנת בשר תואמת.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד