ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

אבי בזורה ימונה למנכ"ל בנק ירושלים

בתפקידו הנוכחי מכהן כמנהל האגף לאשראי קמעונאי ומשכנתאות בבנק הפועלים. יחליף בתפקידו את דוד ברוך, המנכ"ל היוצא, בתום תקופת כהונה של כ-9 שנים

מנכ"ל חדש. אבי בזורה
מנכ"ל חדש. אבי בזורה


בנק ירושלים הודיע היום כי אבי בזורה הוא המועמד לתפקיד מנכ"ל הבנק. המינוי כפוף לאישור דירקטוריון הבנק ובנק ישראל. לבזורה (43) ניסיון בנקאי וניהולי רב: בתפקידו הנוכחי מכהן כמנהל האגף לאשראי קמעונאי ומשכנתאות בבנק הפועלים. בזורה עבד בבנק הפועלים כ-17 שנים ומילא שורה של תפקידים בכירים במערך הסניפים ובחטיבה העסקית, בהם מנהל מרכז עסקים ת"א ומנהל מרכז עסקים צפון. בזורה הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.

אבי בזורה יחליף בתפקידו את דוד ברוך, מנכ"ל בנק ירושלים היוצא, בתום תקופת כהונה של כ- 9 שנים.

לדברי גידי שובל, מנכ"ל חברת יצוא השקעות בע"מ, בעלת השליטה בבנק ירושלים וחבר וועדת האיתור שמינה הדירקטוריון, החילוף ימשיך וישדרג את היכולת הניהולית של הבנק בכל הקשור לפיתוח עסקי, ראיה אסטרטגית, מעוף וחדשנות ואת היכולת להנהיג את הבנק ועובדיו לטובת הלקוחות ובעלי המניות.

שובל הוסיף כי, וועדת איתור אותה מינה דירקטוריון הבנק ביצעה תהליך יסודי ומעמיק של בחינת מועמדים שונים, בהם מנהלים בכירים בקרב הקבוצות הבנקאיות הגדולות בישראל. אני משוכנע, כי אבי בזורה, בו בחרה הוועדה, הוא האיש הטוב והמתאים ביותר על מנת להצעיד את בנק ירושלים לאופקי פעילות חדשים ולהביא להמשך צמיחה של הבנק בשנים הקרובות. בזורה הינו בעל ניסיון עשיר ונרחב, אותו רכש בבנק הפועלים ואני בטוח כי בנק ירושלים ייהנה מניסיון עשיר זה.

בנק ירושלים משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 15 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי מתמחה הפועל בארבעה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון. מספק שירותים למשקי הבית בתחומים הבאים: משכנתאות והלוואות לדיור, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד