ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

קרן 'בחדרי חרדים' חילקה 100 אלף ש"ח בחגים

הכספים חולקו בכל הארץ ומשפחות רבות קיבלו בהתרגשות את הכספים שעזרו להם לצלוח את החגים. במשך כל השנה מטפלת ה'קרן' במקרים מיוחדים, בתמיכות יחודיות ובהלוואות

קרן 'בחדרי חרדים' חילקה  100 אלף ש"ח בחגים

זה כבר הפך למסורת קבועה: כל חצי שנה, בהתקרב עונת הפסח ועונת חגי תשרי נערכים ב'קרן' של אתר "בחדרי חרדים" לחלוקת סיוע ותמיכה לקראת החגים.

בערב סוכות השנה חולקו תמיכות סיוע לחגים בסך כולל של 100 אלף שקלים.

הכספים חולקו בכל הארץ, לפי רשימות מדוקדקות, ומשפחות רבות קיבלו בהתרגשות את הכספים שעזרו להם לצלוח את החג בשלום.

הקרן של "בחדרי חרדים" נוסדה לפני שנה וחצי, ומטרתה לסייע למשפחות לעבור את עונת החגים מרובת ההוצאות, ולסייע בידם ככל הניתן. במשך כל השנה מטפלת ה'קרן' במקרים מיוחדים, הן בתמיכות יחודיות והן בהלוואות, בפריסת תשלומים נוחה.

ה'קרן' מצליחה לטפל בכל מקרים אלו בעיקר הודות לנדיבות ליבו של אחד מחברי הפורום 'בחדרי חרדים', המסייע ללא הרף, ונדיבות ליבם של חברים נוספים.

בערבי החגים מתגייסת המערכת כולה לטפל במקרים רגילים ונפוצים של משפחות המתפרנסות בכבוד, אבל הקושי לעבור את העונה הזו מכביד עליהם.

לשם כך הוקם מנגנון מדוייק שפועל היטב, מחלקת איסוף חומר, עיבוד נתונים ועריכת הרשימות ומערכת גיוס הכספים וחלוקתם נכנסים לפעולה. עד ערב החג ובמהלכו מקבלת כל משפחה שברשימה עד לביתה את התמיכה, בצורה מכובדת.

בערב סוכות האחרון הגיעה הקרן של בחדרי חרדים, שכבר סייעה עד היום ביותר מרבע מיליון שקלים, לשיא מבחינת פריסת החלוקה וסכומי התמיכות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד