י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סופסוף: גרשון ורובה באלבום משלו - "Reach Out”

על עשרה אלבומים הוא חתום עד היום, כעת הוא מעיז ומפיק אלבום חדש שכולו שירים ולחנים שלו עצמו. לאלבום "הושט ידך", מצטרפים חברים אורחים, רבע לשבע ואברהם פריד שכתב עמו לחן. להאזנה.

הושט ידך. הדיסק החדש
הושט ידך. הדיסק החדש

את גרשון ורובה, אמן ידוע בארה"ב, גילה למעשה ירחמיאל ביגון. זה קרה אי שם בעת הפקת הדיסק ג'ודיאה. ורובה אהוד מאוד בארה"ב על מרבית הקהלים היהודיים ולא רק. בישראל הוא מוכר בזכות סדרת האלבומיםImpressions ו- Variations שם שימש כסולן. ב- Variations כתב ורובה מילים חדשות ללהיטים לועזיים משנות השישים.

ורובה שר עם המון רגש ונשמה, "רוק ונשמה יהודית" זאת ההגדרה המוסיקלית שמאפיינת את יצירותיו. כעת הוא מגיע לדבר האמיתי מבחינתו, מילים ומנגינות מקוריות לשירים שכתב בעצמו. "העתקתי שירים של אנשים אחרים כבר כל כך הרבה זמן, שקשה לאנשים להאמין שאני יכול לעזוב את המעקה ולעלות במדרגות לבד... הפקה משלי, אולפן משלי, בחירת מוסיקה ומילים שלי, להקה ומנגנים משלי עם טובי הנגנים שאי פעם עבדתי איתם שגם מגיעים איתי לכל קונצרט, מלחינים שאני מכבד, וגם חברים טובים כאורחים. מה יכול להיות יותר טוב?"

אלבומו הנוכחי העשירי במספר, נקרא "Reach Out” ובעברית: הושט ידך. שלוש שנים תמימות עבד על האלבום הזה, בו שותפים שמות מוכרים בתעשיית המוזיקה היהודית בארה"ב. הלהקה שמופיעה לצידו באלבום ובהופעות נקראת "תקנה", ובין השאר מתארחים באלבום מיטב החברים של ורובה: יוסי פיאמנטה ב"אנא עבדא", רבע לשבע ותלמידי ישיבת מבשרת ציון בירושלים בשיר 'הרימי' וסם גלזר- בשיר 'Across The River' – אותו גם הלחין, שיר שמתאים לפרשת השבוע שעבר "לך לך". אבל האומן הבולט בשיתוף הפעולה הנוכחי הוא ללא ספק אברהם פריד שהלחין יחד עם ורובה את "Speechless".

ככלל, מרבית השירים הולחנו ע"י גרשון ורובה עצמו, אך ניתן למצוא בין הכותבים גם את אלימלך בלומשטיין, שלומי אש ויעקב גיפטר.

הפצה: ר.נ.י הפקות

קישורים:
אנא עבדא עם יוסי פיאמנטה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד