ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

חברת ענק המייצרת תרופות רוצה שותפות עם 'בריינסטורם'

חדשות מבית 'בריינסטורם': חברת Roche, מהחברות הגדולות בעולם העוסקות בפיתוח וייצור תרופות, פנתה אל החברה כדי לדון בשותפות אפשרית. נשיא החברה, הרב ליבוביץ: "כרגע אין מה להודיע. כשיהיה מה להודיע נודיע לציבור בצורה מסודרת"

 נשיא החברה, הרב חיים יעקב ליבוביץ עם הגר"ש וואזנר. צילום: מאיר דהן
נשיא החברה, הרב חיים יעקב ליבוביץ עם הגר"ש וואזנר. צילום: מאיר דהן

חברת Roche, מהחברות הגדולות בעולם העוסקות בפיתוח וייצור תרופות, פנתה אל חברת 'בריינסטורם' כדי לדון בשותפות אפשרית. לכתב 'בחדרי חרדים' נודע כי נציגי החברה, שהיא השלישית בגודלה בעולם, נפגשו בשבוע שעבר בבוסטון עם נשיא 'בריינסטורם', הרב חיים יעקב לייבוביץ.

בתגובה לפניית 'בחדרי חרדים', אמר לייבוביץ: "אני מאשר שהייתי בבוסטון בשבוע שעבר. מעבר לזה איני מוכן לאשר דבר ואיני מוכן להתייחס כלל. כרגע אין מה להודיע. כשיהיה מה להודיע נודיע לציבור בצורה מסודרת כפי שהחוק מחייב".

ידיעה זו מצטרפת למספר ידיעות חיוביות נוספות שהתפרסמו על החברה בתקופה האחרונה.

לאחרונה מונה כמנכ"ל החברה רמי אפרתי, בעברו מנכ"ל וממיסדי חברת טלפלייט טכנולוגיות.

עם כניסתו לחברה, חולל ליבוביץ מספר שינויים, וביניהם מינויים של רו"ח משה ליאון וד"ר ג'ונתן ג'אוויט לדירקטורים, הקמת דירקטוריון מייעץ שחברים בו נגיד בנק ישראל לשעבר פרופסור יעקב פרנקל ואיש העסקים הנודע הרווי קרוגר.

לפני מספר ימים הצטרפה לחברה דירקטורית חדשה, רשידה עלי, בתו של המתאגרף האגדי מוחמד עלי. היא תכהן בדירקטוריון המייעץ של החברה, ותעסוק בקידום המודעות לפעילות החברה. על הצטרפותה של עלי הודיעה החברה במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה בניו-יורק.

חברת בריינסטורם, הוקמה ב-2004, והיא עוסקת בפיתוח פתרון למחלת הפרקינסון ומחלות עיצביות נוספות. מחלת הפרקינסון נגרמת מניוון של תאי עצב מוחיים, כתוצאה ממחסור במוליך עצבי דופמין. כך החולה מאבד את השליטה על התנועה וסובל בנוקשות השרירים.

עד היום לא נמצאה תרופה למחלה. הטיפול מתמקד בסימפטומי המחלה ובהקלה על סבלו של החולה. ניסויים נערכו על ידי החברה עד כה, בהצלחה, בחולדות ועכברים. כעת מתבצעים ניסויי בטיחות על קופים, והחברה עוסקת כעת בהכנות לבקשת אישור מרשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) לקבלת אישור לביצוע ניסויים בבני אדם.

את המחקר המדעי בחברה, מובילים פרופסור אלדד מלמד, מנהל המחלקה לנוירולוגיה במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה, וד"ר דני אופן, ביולוג מתמחה בחקר התא באוניברסיטת תל אביב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד