ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

עמנואל: מחירי הדירות האמירו במחצית השנה האחרונה ביותר מ-20%

ביקוש לנדל"ן בעמנואל. התרחבות נרשמה גם במוסדות התורה והחסד בעיר, לצד פתרונות תעסוקה יצירתיים. ומי אחראי לנס הזה? לפי היח"צנים זהו פרי עמלה של המועצה המקומית

עמנואל: מחירי הדירות  האמירו במחצית השנה האחרונה ביותר מ-20%

אחרי חצי יובל שנים להיווסדה, הייתה לה עדנה: קהילות רבות הניחו את האצבע על המפה, ומצאו בעמנואל את המקום האידיאלי למגורי זוגות צעירים שזה עתה נישאו, מבלי להתאמץ במיוחד לרכוש עבורם דירה. כך עולה מסיכומה של המחצית השניה של שנת הכספים 2007, בה זינקו מחירי הנדל"ן בעמנואל בעשרות אחוזים, כשבמחצית השנה האחרונה בלבד, ממאי – סוף אוקטובר 2007, עלו מחירי הדירות ומחיר השכירות בעוד כ-20%, לפי הערכות מומחים ומשווקים בעיר.

אלא שאם חשקה נפשכם לרכב על ההצלחה, ולמצוא בעמנואל דירה נאה שתרחיב דעתכם, מתברר כי השמחה הייתה מוקדמת. עמנואל סובלת, לעת עתה, מ'צרות של עשירים': אין להשיג ולו דירה אחת פנויה להשכרה בכל העיר.

במועצה המקומית נידונו אפשרויות של הפשרת עתודות קרקע נוספות לבניה בכל צידי העיר, במטרה לנצל את הביקוש הגובר, ולהביא מספר רב ככל היותר של משתכנים חדשים לעיר המתפתחת בקצב מואץ.

יחצ"ני העיר טוענים כי הפעלת מיזם האטרקציה "עמנוכיף", הביא את עמנואל לתודעתן של משפחות חרדיות רבות אשר 'גילו' להפתעתן כי קיימת עיר נוספת של הציבור החרדי, בה המחירים אינם נושקים למאה אלף דולר, לדירה בת חמישה חדרים.

אלא שכאמור, מחירי הדירות הינם בעלייה מתמדת, ובחודשים האחרונים נרשמו עסקאות בסדר גודל של כשישים אלף דולר לדירה בת שלושה חדרים המשתרעת על פני 75 מ"ר.

לפי היחצ"נים, גורמים המעורים בשוק הנדל"ן הגיבו לעליית המחירים בהשתאות, וציינו כי פתרונות התעסוקה עליהם שוקדת המועצה, מניבים ככל הנראה את פירותיהן באופן מוחשי, ובטווח זמן קצר יחסית, גם לשוק נדל"ן מתעורר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד