ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

אלי ישי מוציא הלחם האחיד מפיקוח. המחיר יזנק ב־‭50%‬־‭70% ‬

מאפיות אנג'ל: "דווקא שר מש"ס, שרואה עצמו כדואג לשכבות החלשות, ייזכר כמי שהוציא את הלחם מפיקוח". בעלי המאפיות: "נצטרך לחסל קווי ייצור. אנשים יקנו לחמים מיוחדים, כי הפער יקטן"

אלי ישי מוציא הלחם האחיד מפיקוח. המחיר יזנק ב־‭50%‬־‭70% ‬

השר אלי ישי מש"ס ממשיך להתעלל בבוחריו: ככל הנראה, כבר בשבוע הבא ייצא מחירו של הלחם האחיד מפיקוח. כך עולה מתוכנית שגובשה בימים האחרונים במשרד התמ"ת, שישי עומד בראשו.

במאפיות מעריכים שהסרת הפיקוח תביא לזינוק של ‭50%‬־‭70%‬ במחיר הלחם האחיד.

במקביל להחלטה זו, יזכו השכבות החלשות ל"פיצוי" חד-פעמי, באמצעות קצבאות הביטוח הלאומי, בשווי כולל של כ-80 מיליון שקל. התוכנית אמורה לקבל את אישורם של שרי הרווחה והאוצר, ולאחר מכן היא תובא לאישור הממשלה.

ירון אנג'ל, מבעלי מאפיות אנג'ל, אמר ל'מעריב' בתגובה להחלטה המתגבשת: ‭60"‬ שנה הלחם האחיד היה בפיקוח, משום שמדינת ישראל נקטה מדיניות רווחה של לחם שווה לכל נפש. דווקא שר תמ"ת מש"ס, שרואה עצמו כדואג לשכבות החלשות, ייזכר כמי שהוציא את הלחם מפיקוח‭."‬ לדברי אנג'ל, מרגע שיוסר הפיקוח, יקפצו המחירים ב־‭50%‬ ואף יותר.

יו"ר איגוד המאפיות אמר: ‭75%"‬ מהלחם המיוצר אצלנו הוא לחם מפוקח. אנחנו נצטרך לחסל קווי ייצור, כיוון שאחרי שמחיר הלחם האחיד יקפוץ ב־‭,70%‬ יקנו יותר לחמים מיוחדים, כי הפערים יקטנו‭." ‬
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד