י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מי שתל מכשירי ציתות בטלפון האישי של האדמו"ר מבאיאן?

בכירי החסידות: נחשפו מכשירי ציתות אצל האדמו"ר והגבאי הרב שניידר. ח"כ פרוש: "דוחה החשד בשאט-נפש. אם יתגלה לאחר חקירה שידי במעל - אתפטר לאלתר". ויש גם תהיות: מדוע נחשפה הפרשה רק לאחר המפלה הצורבת של חסידות באיאן בבחירות?

מישהו על הקו. האדמו"ר מבאיאן
מישהו על הקו. האדמו"ר מבאיאן


מי שחשב כי סאגת הבחירות בביתר עילית מאחורינו - התבדה.

כפי שנחשף היום בפורום 'בחדרי חרדים', בביתו של האדמו"ר מבאיאן נמצאו מכשירי האזנה לטלפון, כמו גם בבית אחד הגבאים.

בתכנית 'המהדורה המרכזית' של מרדכי לביא ברדיו 'קול חי', חשף הכתב הפוליטי נועם זיגמן, כי בכירים בחסידות באיאן אישרו בפניו כי ביום ראשון בערב התלונן אדמו"ר על רעשים שהוא שומע בקו הטלפון הפרטי.

למחרת, ביום שני בבוקר, הגיע טכנאי בזק שגילה, כך לטענת בכירי החסידות, מכשירי ציתות לטלפון האישי של האדמו"ר. בנוסף התגלה מכשיר ציתות נוסף גם בטלפון של המשב"ק, הרב מרדכי דוד שניידר.

שאלת מיליון הדולר הנשאלת כעת היא: למי היה אינטרס להאזין לשיחותיהם של האדמו"ר והגבאי. החשד הראשון והמיידי נפל על אנשי ח"כ מאיר פרוש, בנימוק שביקשו להאזין למהלכים הנרקמים בבית האדמו"ר בנוגע לבחירות בביתר עילית.

ח"כ מאיר פרוש שהתראיין בתכנית כדי לסכם את הבחירות בביתר, נשאל על-ידי מרדכי לביא באשר לחשדות על חלקו בהאזנות הסתר. ח"כ פרוש דחה את החשד בשאט-נפש והצהיר כי באם יתגלה לאחר חקירה שידו במעל, הרי שהוא מתפטר לאלתר מכל תפקידו הציבוריים, כולל מהכנסת.

במהלך התכנית תכנית ראיין לביא מומחה להאזנות סתר שטען, כי גם במידה ומוצמדים מכשירי ציתות לטלפון, לא אמורים להישמע כלל רעשים. "צריך להיות חובבן מתחיל כדי להתקין מכשיר ציתות שיגרום לרעשים בקו", אמר.

חשיפת הפרשה רק היום מעוררת גם מספר תהיות: אם בחסידות באיאן ידעו כבר ביום שני בבוקר על ציתות לקו הטלפון של האדמו"ר, מדוע שמרו על כך בסוד ורק לאחר המפלה המוחצת של החסידות בביתר, פרסמו את הפרשה ברבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד