ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

האדמו"ר מגור לביקור בארצות-הברית

האדמו"ר מגור ממריא בבוקר מבלגיה לארצות הברית. אל האדמו"ר יתלוו בנו הרב ישראל מנחם ומספר חסידים מצומצם * דווח מיוחד מהשבת באנטוורפן

האדמו"ר מגור, באיטליה
האדמו"ר מגור, באיטליה

האדמו"ר מגור ממריא היום בבוקר מבלגיה לארצות הברית.

האדמו"ר שהה במהלך השבת באנטוורפן, לשם הגיע מהדינר של 'איחוד מוסדות גור' שהתקיים באיטליה. לקראת שבת הגיעו לבלגיה מאות חסידי גור מכל אירופה, כולל תלמידי ישיבת גור מלונדון, כדי לשהות במחיצתו.

אל האדמו"ר יתלוו בטיסה לארצות הברית בנו הרב ישראל מנחם ומספר חסידים מצומצם.

ההחלטה על הנסיעה לארצות הברית התקבלה בערב שבת. עדיין לא ידוע כמה ימים ישהה האדמו"ר בארצות הברית.

על חסידי גור בפרט ותושבי אנטוורפן בכלל עברה שבת מרוממת מאוד במחיצת האדמו"ר האורח. השטיבל המקומי של חסידי גור לבש חג כבר מיום חמישי. פרנצ'ס גבוהים נשכרו מחסידי בעלזא, ואלה נפרסו על פני כל השטיבל.

לאחר תפילת שחרית ביום שישי בבוקר, נכנס האדמו"ר לחדרו והקהל עבר במשך כשעתיים עם קוויטלעך. לאחר מכן סר לאכסיינתו הסמוכה לשטיבל.

בליל שבת היה השטיבל מלא מפה לפה, כאשר כל רבני העיר הגיעו להשתתף בתפילה. לאחר התפילה, שהסתיימה בשעה 6:45 החל הקהל לעבור על פני האדמו"ר ל"א גיט שבת". אלא שתוך כדי לא חש האדמו"ר בטוב, הסתובב ונכנס לחדרו, לאכזבתם של מאות מתושבי העיר שהגיעו להתברך.

למחרת השתתף האדמו"ר בתפילות ולאחר ערבית של מוצאי שבת, נכנס לחדרו, וחסידי גור ואלפים מתושבי העיר באו להתברך ב "גיט וואך" ולקבל תפוח מידי האדמו"ר.

במוצאי שבת נערכה מלוה מלכה בשטיבל, בהשתתפות מאות האורחים ותושבי העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד