י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למעלה מ-3500 שלוחי חב"ד בוועידה העולמית

במהלך השנה האחרונה, הוקמו עשרות בתי-חב"ד חדשים וכ-300 שלוחים חדשים יצאו לשליחות. הנואם המרכזי בערב ההצדעה החגיגי יהיה הנגיד ר' לוי לבייב

כנס השלוחים. צילום ארכיון: ישראל ברדוגו
כנס השלוחים. צילום ארכיון: ישראל ברדוגו

למעלה מ-3500 שלוחי חב"ד ברחבי העולם, ובתוכם כמאתיים וחמישים שלוחים מישראל, ישתתפו החל מיום חמישי השבוע בניו-יורק בוועידה העולמית השנתית של שלוחי חב"ד בעולם.

הוועידה נערכת בחצר האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, בברוקלין שבניו-יורק, ובה יוצגו יוזמות חדשות, שבאמצעותן יגיעו תכני היהדות אל מיליוני יהודים הפזורים בכל פינה בעולם.
במהלך הוועידה, המאורגנת על ידי 'המרכז לענייני חינוך' של חב"ד, הגוף המרכזי האחראי על מפעל השליחות, בראשות הרב יהודה קרינסקי, יתקיימו סדנאות ומושבים מרכזיים, שיעסקו במגוון רחב של נושאים.

ביום ראשון בערב, לאחר עלייה משותפת של כל השלוחים על ציונו של האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, יתקיים המושב המרכזי החגיגי – ערב הצדעה ענק לשלוחי הרבי מרחבי תבל.

במהלך השנה האחרונה, הוקמו עשרות בתי-חב"ד חדשים וכ-300 שלוחים חדשים יצאו לשליחות.
בתוך כך נמסר, כי ביום ראשון הקרוב, במהלך הערב החגיגי, יכריז הרב משה קוטלרסקי, האחראי מטעם ה'מרכז לענייני חינוך' על אימפריית השליחות של חב"ד ברחבי העולם, על מדינות חדשות, אליהן ישוגרו כבר בקרוב שלוחים חדשים. בערב החגיגי, שיתקיים השנה במנהטן, באולם הממוקם במזח אליו הגיע בדיוק לפני 68 שנים האדמו"ר הריי"צ זצוק"ל , לאחר שניצל מאירופה הנאצית. עם רדתו מהספינה הכריז אז הרבי: "אמריקה אינה שונה. גם כאן ניתן לקיים חיי תורה ומצוות". אלפי השלוחים - ונוסף עליהם למעלה מ-500 מהתומכים הגדולים של מפעל השליחות העולמי - המייצגים קהילות מעולם יהיו ההוכחה כי צדק.

אחד הרגעים המרכזיים והמרגשים של הכינוס הוא טקס ה'ראל קאל' המסורתי, שבמהלכו קורא המנחה, הרב משה קוטלרסקי, מהנהלת הכינוס, את שמות המדינות שבהן פועלים שליחי חב"ד בעולם, והשליחים קמים בתורם וזוכים למחיאות כפיים מקהל המתכנסים. הנואם המרכזי בערב ההצדעה החגיגי יהיה הנגיד ר' לוי לבייב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד