כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

קנור דרשה - ורדיו קול חי ביטל את מודעת הפרסום

הרדיו פתח בקמפיין פרסום בעיתונות, שבמסגרתו פורסמה מודעה שבה הציבו את הלוגו של המותג קנור, אך במקום שם המותג נכתבה המילה ‭.Kosher יוניליוור, המשווקת את קנור כעסו

משכו יותר מדי תשומת לב. המודעה של רדיו קול חי
משכו יותר מדי תשומת לב. המודעה של רדיו קול חי

מה הקשר בין קנור לרדיו קול חי? רדיו קול חי התבקש על-ידי המותג קנור להפסיק את השימוש בלוגו שלו במסגרת קמפיין הפרסום החדש של הרדיו. כך מדווח 'עסקים מעריב'.

ביום חמישי האחרון החל הרדיו בקמפיין פרסום בעיתונות, שבמסגרתו פורסמה מודעה שבה הציבו את הלוגו של המותג קנור, אך במקום שם המותג נכתבה המילה ‭.Kosher‬ בחברת יוניליוור, המשווקת את קנור, פנו כבר ביום חמישי למשרד הפרסום שהעלה את הקמפיין אזימוט ולרדיו עצמו בבקשה שלא להשתמש במאפייני המותג.

דרור קליסקי, מנהל פרסום אזימוט, מסר בתגובה ל'מעריב': “אכן התקבלה פנייה מצד יוניליוור להפסיק את השימוש בלוגו, ואנו כמובן הסכמנו לכך‭.”‬ קליסקי ציין כי הקמפיין נועד לתפוס את תשומת לבם של המפרסמים, על מנת שיפנו תקציבים גם לטובת הרדיו.

מיוניליוור נמסר בתגובה: “בעקבות פרסום המודעה פנינו אל רדיו קול חי בבקשה לחדול משימוש במותג קנור. בתגובה הבטיח נציג רדיו קול חי לחברתנו כי מקרה זה לא יישנה, ובכך בא העניין לסיומו מבחינתנו‭.”‬
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד