י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מיליארדר אוקראיני יחתן את ילדי השלוחים של חב"ד

המיליארדר היהודי-האוקראיני גינאדי (צבי הירש) בוגולובוב הקים קרן בסך 10 מיליון דולר שתעניק אלפי דולרים לרגל כל שמחה משפחתית שתתקיים אצל שליח של חב"ד

עזרה אישית. גינאדי (צבי הירש) בוגולובוב
עזרה אישית. גינאדי (צבי הירש) בוגולובוב

קרן חדשה, בסך 10 מיליון דולר, שהקים המיליארדר היהודי-האוקראיני גינאדי (צבי הירש) בוגולובוב תסייע בצורה מקורית למשפחות השלוחים של חב"ד בעולם. כך הכריז הרב משה קוטלרסקי, האחראי על מערך השליחות של חב"ד, במהלך כינוס השלוחים העולמי שהתקיים בניו יורק.

בוגולובוב, שיפקיד בקרן 10 מיליון דולר, הודיע כי יתן מענק כספי מכובד לכל שמחה משפחתית שתתקיים אצל שליח. שליח שיחתן ילד יקבל מענק בסך אלפי דולר. כמו כן יוענק סיוע לבר-מצווה והולדת בן או בת. הקרן תנוהל ממשרדי ה'מרכז לענייני חינוך' של חב"ד.

בוגולובוב הוא נשיא הקהילה היהודית בדנייפרופטרובסק. הונו מוערך ב16 מיליארד דולר. לא מזמן הוא סיים לשפץ את בית הכנסת שבמנהרות הכותל, מול קודש הקודשים.

בוגולובוב החליט על הקמת הקרן המיוחדת בעקבות ידידותו עם הרב משה קוטלרסקי, והרב הראשי של עירו, הרב שמואל קמינצקי.

במהלך ההכרזה על הקרן סיפר הרב קוטלרסקי: "ישנו יהודי באוקראינה בשם צבי הירש בוגולובוב, ששאל אותי כיצד אפשר לעזור באופן אישי לשלוחים. ישבנו והוחלט על הקמת הקרן החדשה. בזכות הקרן הזו יצליחו שלוחים צעירים רבים לצאת לשליחות בקלות יותר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד