כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

מסמך קואליציוני בביתר: סגנות לפינדרוס תמורת סגנות לבנשעיה במודיעין עילית

פרסום ראשון: פינדרוס ימונה כסגן בתנאי שבמודיעין עילית ימונה איש 'שלומי אמונים' כבר עתה כסגן לראש המועצה. מביתו של הרב אלישיב לוחצים להיענות לדרישה, אבל גוטרמן מתנגד בתוקף: הוא לא ימונה עכשיו ולא אחרי הבחירות

מביתר ועד מודיעין עילית. מושך בחוטים. ח"כ מאיר פרוש
מביתר ועד מודיעין עילית. מושך בחוטים. ח"כ מאיר פרוש

במהלך הדיונים הקואליציוניים בין ראש העיר הנבחר של ביתר עילית, מאיר רובינשטיין ובין ראש העיר הקודם יצחק פינדרוס, נוסח מסמך המסעיר את העסקונה הליטאית דווקא בעיר מודיעין עילית. לפי המסמך, מוצבת לפינדרוס דרישה שאם תיענה - תוענק לו הסגנות בביתר עילית.

אחד הסעיפים המרכזיים במסמך קובע כי פינדרוס ימונה לתפקיד הסגן בתנאי שבמודיעין עילית ימונה חבר המועצה המקומית, איש 'שלומי אמונים', נחמן בנשעיה, כבר עתה כסגן לראש המועצה. לפי הדרישה, תפקיד הסגן לא יהיה בשלב זה בשכר, כיוון שבלתי אפשרי לבצע זאת מבחינה חוקית, אולם יחד עם המינוי תינתן הבטחה למנותו כסגן בשכר אחרי הבחירות.

בעקבות ניסוח המסמך והצגת דרישה זו, החלו להפעיל לחצים מביתו של הגרי"ש אלישיב על ראש מועצת מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, להיענות לדרישה. אין זה סוד כי אנשי הבית ברחוב חנן 10, האחראים במידה רבה למפלתו של פינדרוס בבחירות, רוצים כי הוא ימונה לתפקיד סגן ראש העיר בביתר.

אולם כל הלחצים אינם נושאים פרי לעת עתה. גוטרמן הביע התנגדות נחרצת לדרישה שהגיעה מבית מדרשו של ח"כ מאיר פרוש. לדברי מקורביו, הוא אינו מוכן לשלם את מחיר השגיאות שנעשו בביתר עילית, ולכן אין בכוונתו למנות את בנשעיה לתפקיד הסגן, "לא עכשיו ולא אחרי הבחירות".

נודע, כי ח"כ מאיר פרוש התחנן להיפגש עם יעקב גוטרמן, אולם ראש העיר סירב.

לדברי מקורביו של גוטרמן, הם חותרים שלא יתקיימו בחירות בעיר. לדבריהם, הבחירות בביתר עילית גרמו לקרע בקרב משפחות, הביאו למריבות בין שכנים ולכן יש לעשות הכל שהמלחמה לא תגיע אל מודיעים עילית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד