ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

עיתון ספורט לרוסים: אל תכנסו לב"ב או י-ם בשבת - יסקלו אתכם באבנים

'ספורט אקספרס' פרסם מדריך קצר לאוהד הכדורגל הרוסי שהגיע לישראל לצפות במשחק בין נבחרות רוסיה וישראל: תתכוננו למעלית שבת, אין מצב לאוטובוס ביום המשחק, ותזהרו שלא להיכנס לבני ברק ולאזורים חרדים באזור ירושלים בשבת

מחוץ לתחום בשבת. בני ברק. צילום: מנח זרקא
מחוץ לתחום בשבת. בני ברק. צילום: מנח זרקא

אלפי אוהדים רוסים שנחתו בימים האחרונים בישראל לקראת המשחק בין נסחרות ישראל ורוסיה באיצטדיון ברמת גן ודאי ייתקלו במהלך שהותם בארץ בתופעות שלא כל כך מוכרות להם מחיי היומיום במדינתם.

העיתון 'ספורט אקספרס' הגיש לאוהד הכדורגל הרוסי מדריך קצר, שנועד לגשר על הפער התרבותי.

להלן ההמלצות שפורסמו בעיתון:

תביאו בגד ים: תשכחו מהשלג הכבד שכיסה את מוסקבה בימים האחרונים. בישראל נמדדו 30 מעלות חום במהלך היום וטמפרטורת המים בים התיכון עומדת על 20 מעלות. הלוואי עלינו מזג אוויר כזה בנובמבר. חובה להביא בגד ים.

תתכוננו למעלית שבת: אם נכנסתם למעלית במלון ופתאום היא התחילה לעלות או לרדת לבד מבלי שלחצתם על אף כפתור, אל תבהלו. כנראה שיש בה התקן מיוחד המניע אותה לבד במהלך ימי השבת. קצת מוזר, אבל ליהודים אסור לעבוד בשבת וגם לחיצה על כפתור במעלית נחשבת לעבודה.

אין מצב לאוטובוס ביום המשחק: אם חשבתם לנסוע בתחבורה ציבורית לאצטדיון, אל תבנו על זה.בישראל כל התחבורה מושבתת במהלך השבתות בגלל לחץ של גורמים חרדים.

אל תכנסו לבני ברק בשבת: אם שכרתם רכב והחלטתם לטייל באזור תל אביב רגע לפני שריקת הפתיחה. תשתדלו לא להיכנס לבני ברק, פרבר חרדי הסמוך לתל אביב. אחרת יסקלו אתכם באבנים. הסיפור יחזור על עצמו אם תנסו להגיע לאזורים חרדים באזור ירושלים. תזהרו.

קישורים:
מקור הידיעה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד