י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רובינשטיין הביא לאישור את מינויו של שרעבי כסגנו ומ"מ

מועצת עיריית ביתר עילית התכנסה לישיבה חגיגית ראשונה מאז הבחירות בהשתתפות המארי דאתרא

אווירה של אחדות. רובינשטיין ופינדרוס
אווירה של אחדות. רובינשטיין ופינדרוס

מועצת העיר ביתר-עילית התכנסה אמש לישיבה חגיגית ראשונה מאז הבחירות, בהשתתפות המארי דאתרא, 15 חברי מועצת העיר הנבחרים ואישי ציבור נוספים.

ישיבת המועצה החגיגית נפתחה בדברי ברכה קצרים שנשא ראש העיר, מאיר רובינשטיין, שכיבד את רבני העיר לשאת דברים.

המרא דאתרא, הגאון רבי דוד צבי אורדנטליך, אמר כי הייחודיות של העיר היא בחוגים והקהילות הרבות שבה, ותפקידם של פרנסי הציבור לדאוג לכולם יחד, מתוך שלום ושלווה, ואת זאת ניתן להשיג באמצעות ויתורים הדדיים ופשרות.

המרא דאתרא, הגאון רבי יעקב תופיק אביעזרי אמר, כי באופן אישי הוא מייעץ לעוסקים בצרכי ציבור שיוותרו על עיסוק זה, אולם אם בחרו שכן לעסוק בענייני ציבור, זה רק משום השכר השמור להם לעולם הבא. הוא איחל ברכות להנהגת העיר, למשמר הנכנס ולמשמר היוצא, ושתשרה שכינה במעשי ידיהם ויצליחו בכל מעשיהם למען הרבות כבוד שמים.

ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר כי הוא מייחל ומתפלל שהסייעתא דשמיא שמלווה את ביתר-עילית מאז היווסדה תלווה גם את הנבחרים וההנהגה הנוכחית. הוא הודה למשמר היוצא, ראש העיר לשעבר יצחק פינדרוס והזכיר את חברי המועצה שכיהנו במועצת העיר הקודמת.

יועץ התקשורת של ראש העיר, בצלאל קאהן מוסר כי בחלקה השני של הישיבה הביא ראש העיר לדיון ולאישור חברי מועצת העיר, את מינויו של שלמה שרעבי מסיעת שח, לסגן וממלא מקום ראש העיר, וכן נידונו שורה של נושאים שוטפים העומדים על סדר יומה של העירייה.

במסגרת זו נשא דברים מ"מ ראש העיר, שלמה שרעבי, ששיבח את שיתוף הפעולה בין כל חברי סיעת שח, ובראשם ראש העיר. כן נשאו דברים כמה מחברי מועצת העיר.

הדובר מסר עוד, כי ישיבת המועצה הראשונה הסתיימה באווירה של אחדות בין כל חברי מועצת העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד