ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

נסגר המכרז לרדיו התורני-ספרדי; קבוצת זילברשלג התפרקה

מעטפות המכרז לרדיו התורני-ספרדי הוגשו לרשות השנייה. שתי קבוצות מתמודדות על הזיכיון. רק קבוצת רדיו"ש מתמודדת על הזיכיון לרדיו יו"ש. ראשי ערוץ 7 וראשי מועצת יש"ע החליטו שלא להתמודד

מי יזכה באס, אטיאס
מי יזכה באס, אטיאס

היום (ה') אחר-הצהריים הוגשו למועצת הרשות השנייה המעטפות של המתמודדים הסופיים במרכזים להפעלת הרדיו התורני-ספרדי ורדיו יו"ש.

למכרז לרדיו תורני ספרדי ניגשו שתי קבוצות: קבוצת "קול מבשר" - בבעלות אנשי עסקים ירושלמים וביניהם אליעזר מזרחי ועמנואל לוי; וקבוצת "קול ברמה" – בבעלות צבי עמר, נשיא הקהילה היהודית במרסיי שבצרפת, אדרי גבריאל ואריאל קוניק, מו"ל רשת העיתונים "קו עיתונות דתית". בתחילה התמודדו השניים בשתי קבוצות נפרדות. עמר הוא, בין היתר, הבעלים של חברת תעופה פרטית.

מספר מתמודדים נוספים, החליטו שלא לגשת בסופו של דבר למכרז.

אחת מהן היא קבוצתו של איש התקשורת החרדי דודי זילברשלג. למרות שהקבוצה שהרכיב הייתה החזקה מבין כל הקבוצות, היא התפרקה בתחילת השבוע. הפרוייקטורית של הקבוצה הייתה דבורה פרקש, לשעבר מרדיו 'קול חי'. נמסר, כי בעקבות כך תובע זילברשלג את חבריו לקבוצה על נזק כלכלי גדול.

בקרוב יפורסם מי זכה במכרז.

על הקצאת תדר רדיו המיועד לתחנת רדיו חוקית לציבור התורני-ספרדי חתם לפני מספר חודשים שר התקשורת, אריאל אטיאס, שאמר אתמול: "אחת המשימות החשובות שהצבתי לעצמי עם כניסתי לתפקיד שר התקשורת הייתה לשים קץ לקיפוח של רבבות מאזינים החפצים ברדיו תורני-ספרדי. לציבור עצום של מאזינים אין מה לשמוע ברדיו, ולכן היה צורך להקים עבורו תחנת רדיו חוקית. אני שמח שעכשיו ציבור של רבבות הצמאים לדבר ה', יוכל לשמוע שידורים תורניים ברדיו באופן חוקי".

על הזיכיון להפעלת רדיו יו"ש מתמודדת לבסוף רק קבוצה אחת - רדיו"ש - בהנהגת אמיחי זיון ויוסי סבן. יו"ר מועצת המנהלים הוא שמעון אלקבץ, המשמש כמנכ"ל קבוצת רדיו דרום אשר בבעלותה שתי התחנות של רדיו דרום ורדיו ת"א. מנכ"ל הרדיו העתידי הוא יהושע מור יוסף. מנהל התוכניות של הקבוצה הוא איש התקשורת קובי סלע.

ראשי ערוץ 7 וראשי מועצת יש"ע החליטו, כל קבוצה בנפרד, שלא להתמודד על המכרז.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד