י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב הגיע ארצה

עם הגעתו לביקור בארץ התקיימה קבלת פנים נרגשת בקרית צאנז נתניה. במהלך השבועיים בהם ישהה בארץ ישתתף בברית לנכד גיסו האדמו"ר מצאנז ובשמחות של קרובי משפחה

האדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב
האדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב

שמחה והתרגשות אופפים את חסידי צאנז וחסידיו ואוהדיו של האדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב, עם הגעתו אתמול (ג) לביקור בארץ, יחד עם פמליית מקורבים וחסידים.

האדמו"ר, שהוא חתנו הגדול של האדמו"ר מצאנז זי"ע ונודע בגאונותו המופלאה וצדקותו הגדולה, מנהיג ברמה את קהילת צאנז המפוארת שביוניאן-סיטי, במדינת ניו-ג'רסי בארה"ב, זה כבר עשרות בשנים. תחת שרביטו מתנהלת במקום רשת גדולה של מוסדות: ישיבה, כולל ש"ס, כולל מצויינים, תלמוד תורה, בי"ס לבנות, ורבים המשחרים לפתחו ונהנים ממנו עצה ותושיה.

אתמול בבוקר הגיע האדמו"ר ארצה, כשליד כבש המטוס בשדה התעופה בלוד קיבל את פניו גיסו, האדמו"ר מצאנז, ויחד המשיכו לקרית צאנז שבנתניה.

לאחר תפילת שחרי, נערך ברוב עם מעמד קבלת פנים בהיכל הכינוסים של ישיבת צאנז, בו ערכו האדמורי"ם שלחן לחיים.

במעמד נשא דברים רבה הצעיר של קרית צאנז, הרה"ג רבי יחזקאל שרגא ברוך הלברשטאם, בנו הגדול של האדמו"ר מצאנז, אשר ביטא את השמחה וההתרגשות הגדולה מבואו של האורח הדגול.

האדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב ישהה בארץ שבועיים ימים, עד לנר א' דחנוכה. במרכז ביקורו ישתתף בשמחת הברית לנכד גיסו האדמו"ר מצאנז, שתתקיים ביום שני בשבוע הבא, ובשמחת נישואי בן גיסו הגה"צ רבי אפרים פישל מוטצען, חדב"נ האדמו"ר מצאנז זי"ע ורבה של קרית הבעש"ט בפתח תקוה, שתתקיים ביום רביעי בשבוע הבא.

בביקורו אף יפאר בהשתתפותו כמה שמחות בחצר הקודש זוועהיל, שמחות נישואין של נכדי אחיו הרה"צ רבי יוסף זצ"ל ויבלח"ט הרה"צ רבי שמואל. כן ישהה בקהילתו הק' ובבית מדרשו בשכונת "רמת שלמה" בירושלים, ובמרכז הביקור תעמוד "שבת ההתכנסות" בראשותו, שתתקיים אי"ה בש"ק פר' וישב, באתרא קדישא מירון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד