כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

קמפיין חדש: מעל הכל ירושלים

ערב ועידת אנאפוליס הושק קמפיין חדש שסיסמתו 'מעל הכל ירושלים'. את הקמפיין מוביל ארגון 'ONE JERUSALEM'. על הצד המקצועי מופקד פרסום גל-אורן BSD

הקמפיין החדש
הקמפיין החדש


ערב ועידת אנאפוליס הושק קמפיין חדש שסיסמתו 'מעל הכל ירושלים'. את הקמפיין מוביל ארגון 'ONE JERUSALEM'. על הצד המקצועי מופקד פרסום גל-אורן BSD.

השר לענייני ירושלים לשעבר, נתן שרנסקי, אמר כי ירושלים זה הלב של העם היהודי. "כאשר מנהיגים ישראלים, אפילו מוכנים רק לדבר על חלוקתה של ירושלים, זה מביא חולשה ודאגה לכל אזרחי ישראלי. אסור לפגוע בזהות שלנו".

הקמפיין כולל את אמצעי התקשורת השונים בישראל, הכלליים והמגזרים, פרסום חוצות ואמצעים נוספים שמטרתם לביא למודעות הציבור את המסר, שחלוקת ירושלים היא ביטוי לחולשה וכניעה.

ממשרד הפרסום נמסר כי, הקמפיין נועד להביא אמוציונאלית ומעשית את ירושלים למודעותם של כל תושבי ישראל. "זהו קמפיין מיוחד עם אלמנטים רבים, אחדים מהם חדשניים במסעי פרסום מעין אלה". פרסום אורן התנסה בעבר בקמפיינים לחיזוק ההזדהות עם ירושלים והתמיכה בישובים היהודיים ביש"ע.

הקמפיין הפרסומי באמצעי התקשורת ילווה ביחסי ציבור עליהם מופקד יהושע מור יוסף, לשעבר יועץ התקשורת של שר החוץ סילבן שלום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד