ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"שר התקשורת הוא תמיד אדם מאוד נחמד..."

בדיון תחת הכותרת "הון, שלטון ותקשורת", שהתקיים בכנס אילת לעיתונות, אמר המנחה, העיתונאי מיקי רוזנטל: "שמתם לב שתמיד שר התקשורת זה האדם היחיד שלא מתעסקים אתו...ידעתי שיש אנשים שאסור לגעת בהם"

מיקי רוזנטל. צילום: הארץ
מיקי רוזנטל. צילום: הארץ

בדיון תחת הכותרת "הון, שלטון ותקשורת", שהתקיים אתמול בכנס אילת לעיתונות, סיפר מנחה הדיון, העיתונאי מיקי רוזנטל: "עבדתי הרבה שנים ב'ידיעות אחרונות' בתפקידים בכירים ומעולם לא התערבו לי בתכנים. אבל מצד שני, הכרתי היטב את הרשימה של אנשים שאסור להתעסק אתם.

"למשל, שר התקשורת, כי נוני מוזס (הבעלים של העיתון) הוא גם מבעלי חברת הכבלים. בכלל, שמתם לב שתמיד שר התקשורת זה האדם היחיד שלא מתעסקים אתו ותמיד הוא אדם מאוד נחמד... ידעתי שיש אנשים שאסור לגעת בהם, והם כולם קשורים באינטרס הכלכלי של נוני מוזס.

"גם התוכנית 'עובדה' שכולם כאן בכנס מהללים אותה", אמר עוד רוזנטל, "ואין ספק שהיא מהצד הטוב של העיתונות, אבל האם ידעתם ש-95% מהתחקירים שלה התעסקו ברשות הציבורית? כולם זוכרים את תחקיר ישראייר, שניסו לפסול אותו, אבל מה היה ב'עובדה' חוץ מישראייר? כשאני באתי ורציתי לעשות לאחת הזכייניות תחקיר על הבנקים, אמרו לי: 'לא כדאי, בנק לאומי הוא אחד הבעלים שלנו. לך תשחט פוליטיקאים, זה טוב'".

קישורים:
מקור הידיעה: הארץ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד