ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מה עושים עם ה"חנוכה געלט"?

בנק ירושלים יוצא בתוכנית חסכון לקראת חנוכה: "בזמן הזה לעתיד גמיש", היא תוכנית חיסכון המאפשרת לך לחסוך לילדיך באמצעות הפקדות חודשיות בהתאם ליכולתך

הסביבון הגמיש של הבנק
הסביבון הגמיש של הבנק

מנהג ישראל, כידוע, לחלק לילדים מעות חנוכה. חנוכה לשון 'חינוך' והנה הזדמנות מצוינת לחנך את ילדנו לחסוך. בנק ירושלים מפעיל תוכנית חיסכון המתאימה במיוחד לימים אלה. "עתיד גמיש" מאפשר לך ההורה, לחסוך באמצעות הפקדות חודשיות כפי יכולתך עבור ילדיך, עם גמישות מרבית בסכומי החיסכון, במועדי הפקדתם ובמועדי ומשיכתם. הגמישות המאפיינת את התכנית, מאפשרת לכל לקוח להתאים עבורו ועל-פי צרכיו את התכנית האישית שלו.

הגמישות באה לידי ביטוי גם בסכום ההפקדה החודשית: זה יכול להתחיל ב- 150 ש"ח ועד- 10,000 ₪, התשלום החודשי יוגדל מידי חודש על פי בחירתך: לפי עליית המדד או לפי עליית המדד בתוספת 1%.
גמישות ישנה גם במועדי החיוב: ב1 לחודש או ב-10 לחודש אם המשכורת שלכם משולמת ביום זה, ב-21 לחודש אם אתם מבקשים להפנות לחיסכון חלק מקצבת הילדים.
והכי חשוב, גמישות בתקופת החיסכון: תקופת החיסכון היא משנתיים ועד 18 שנים, עם נקודות יציאה בתום שנתיים וכל שנה לאחר מכן עם מלוא ההטבות שנצברו בתכנית עד למועד המשיכה. רוכש דירה יוכל להוציא את כספו מתום שנתיים בכל עת.

כספי החיסכון והריבית עליהם, צמודים במלואם למדד המחירים לצרכן. הבנק משלם ריבית מהגבוהות במשק ויתרה מזאת, הריבית על כל הפקדה נשארת קבועה עד משיכת הכספים. הריבית על הפקדות חדשות בלבד מתעדכנת פעמיים בשנה.

ועכשיו, לכל מצטרף "לתוכנית עתיד גמיש", שי לילדים מתנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד