י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'טעמן' בקמפיין למגזר החרדי תחת הסלוגן: 'טעמן - זה מצוין!'

מטרת הקמפיין להביא למודעות הציבור החרדי את טיב ואיכות המוצרים של החברה. חיים שלום, מנכ"ל 'טעמן': "הצרכן החרדי חשוב ויקר לנו מאוד. אנחנו רואים עצמנו כמובילים בציבור החרדי"

מנכ"ל טעמן, חיים שלום. צילום: יוסי שחר
מנכ"ל טעמן, חיים שלום. צילום: יוסי שחר

עצמתה של חברת 'טעמן', המוכרת מידי שנה מוצרי מזון בהיקף של 45 מיליון מוצרים, באה לידי ביטוי באירוע השקה מרשים, שנערך ביום א' השבוע, במלון רמדה רנסנס בירושלים.

באירוע, בהשתתפותם של עיתונאים ומנהלי רשתות השיווק במגזר החרדי, השיקה 'טעמן' את המיתוג המחודש של החברה, שבוצע על-ידי משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות. במהלך האירוע חשפה טעמן לראשונה את הסלוגן החדש, שילווה את קמפיין השיווק והמכירות: "טעמן- זה מצוין!"

המטרה המרכזית במיתוג המחודש הייתה להביא למודעות הציבור החרדי את הקונספט הייחודי עליו מושתתת החברה, המשרת מצוינות ואיכות הן בטעם, הן במחיר והן בכשרות המהודרת, ולחשוף את החידושים האסטרטגיים האחרונים עליהם עמלו אנשי החברה במשך החודשים האחרונים.

המיתוג החדש גם נועד להדגיש את פעילות אנשי החברה בעולם, לאיתור המקורות הטובים ביותר לייבוא מוצרי מזון. בטעמן הגיעו למסקנה, לאחר סקרים מקיפים, כי הציבור החרדי אמנם מכיר את סל המוצרים המגוון של החברה ומודע לכשרות המהודרת, אך יחד עם זאת יש צורך להדגיש את טיבם ואיכותם המעולה.

לרשות המוזמנים לאירוע ההשקה הוצב בכניסה לאולם שולחן תצוגה מרשים של מגוון מוצרי החברה, אשר רובם ככולם עשויים אך ורק מהמוצרים האיכותיים והמשובחים ביותר המיובאים מכל רחבי העולם.

מנכ"ל טעמן, מר שלום חיים, הציג את המוצרים בפני המשתתפים, על מנת שיתרשמו מקרוב מאיכותם. בין המוצרים לדוגמא: שוקולד המכיל מוצרי קקאו 52%; מחית פירות 100% פרי המיועדת לתינוקות, ללא תוספת עמילן; לפתן אננס-במיץ טבעי בלבד, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים; קמח של טעמן שאינו דורש ניפוי בהכשר הבד"ץ העדה החרדית, ועוד.

מר שלום חיים חידד את שימת הלב והאכפתיות שמקדישה טעמן לאיכות המוצרים והתאמתם למגזר החרדי הן במחיר, הן במארזים המשפחתיים, והן בכשרותם המהודרת - שהיא של בד"ץ העדה החרדית - אסטרטגיה המהווה פריצת דרך משמעותית, במטרה להיכנס גם לתודעתם של בעלי הרשתות החילוניות שיחפצו לפתוח עוד רשתות למגזר החרדי.

"המטרה שלנו היא לחזק את המותג. אנשים מכירים אותנו היטב. אנחנו פה באים להגיד: 'טעמן -זה מצוין", אמר שלום.

מאז הקמתה התמחתה טעמן במכירת מוצרי מזון איכותיים ביותר ובאספקתם לחנויות באמצעות מערך השיווק המתקדם שלה, בארץ ובחו"ל. ברשותה של טעמן ששת המותגים המובילים: טעים, זאזא, צ'אפ, פופסים, קריספי וצ'ופי. וכן 18 קטגוריות נוספות ומעל 500 מוצרים.

מידי יום נמכרים בעולם כ- 150,000 מוצרים של חברת טעמן.

"טעמן בוררת את המוצרים הטובים ביותר מכל העולם ומייבאת מכ-20 מדינות" נמסר מטעם החברה. בנוסף לפעילותה הענפה ברחבי הארץ, טעמן מייצאת מוצרי מזון בכמויות גדולות לקהילות יהודיות ברחבי העולם.

בסיום דבריו, הדגיש המנכ"ל: "הצרכן החרדי חשוב ויקר לנו מאד. אנחנו בטעמן רואים עצמנו כשליחי ציבור לצרכן החרדי".

שעי'ה איצקוביץ', מנכ"ל משרד הפרסום 'תוצאות- אפקטיביות', המוביל את קמפיין ההשקה סיפר למוזמנים כי הקמפיין שמוביל משרד הפרסום צפוי להיות מאסיבי ביותר בחדשים הקרובים ויהיה אחד מהקמפיינים הגדולים במגזר החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד