כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

חשיפה: מדוע נפגש אלי ישי עם הגראי"ל שטיינמן?

בעיתונים דווח כי בפגישה המתוקשרת דן השר עם ראש הישיבה על תקציב הישיבות. אלא שהשבוע, כאשר זימן אליו הגראי"ל שטיינמן את הרב ישעיהו ליברמן כדי לדון בגורלה של ילדה אומללה היושבת בביתה, התברר מדוע הטריח עצמו ישי עד בני-ברק. מה לא עושים בשביל בת יהודית כשרה

דואג לנסיכות. אלי ישי
דואג לנסיכות. אלי ישי

ביום שני השבוע זימן אליו הגראי"ל שטיינמן את הרב ישעיהו ליברמן, מנהל סמינר 'בית יעקב החדש' לפגישה מיוחדת. כשהגיע הרב ליברמן מירושלים אל הבית ברחוב חזון איש 5 בבני-ברק, הוא הופתע לשמוע מראש הישיבה הוראה בלתי צפויה, מבחינתו לפחות: לקבל לאלתר לסמינר שתחת ניהולו תלמידה, ילדה בת 14.

ומי היא הילדה שהגראי"ל שטיינמן כה נרתם עבורו? לא פחות ולא יותר: אחת מנכדותיו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ע יוסף.

מסתבר כי הילדה ישבה בביתה ארבעה חודשים, מאז תחילת שנת הלימודים, משום שהוריה, שניהם אנשים דגולים, התעקשו כי תתקבל רק לסמינר הליטאי היוקרתי.

הרב ליברמן עוד ניסה להתעקש ולהציג את עמדתו, אך מסתבר שכאשר הרב שטיינמן קורא לך, כבר אין ברירה אחרת.

ומי סיפר להגראי"ל שטיינמן על המצוקה הנוראה של הילדה האומללה? כאן אנו מגיעים אל החלק המעניין של הסיפור.

אתם לבטח זוכרים את הביקור המתוקשר של סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי, לפני כשבועיים, בבית שברחוב חזון איש. העיתונים דיווחו על הנושאים שלמענם הגיע יו"ר ש"ס אל מנהיג דגל התורה וסיפרו, בין היתר, כי בא לדון בנושא תקציב הישיבות.

אז סיפרו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האמת הייתה אחרת. השר ישי עשה את כל הדרך במיוחד לבני-ברק , כי בשביל מי ייסע במיוחד אם לא בשביל לעצור את דמעותיה של בת יהודית כשרה.

וכך, בעוד ראשי ש"ס מלבים את השנאה ממנה הם ניזונים, וצועקים שלא מקבלים ילדים ספרדים לבתי הספר אשכנזים, הם נלחמים עבור הנסיכים של התנועה, מקבלים טיפול אישי מיוחד - ובלבד שילדיהם ילמדו אצל אשכנזים.

ואם נתקלים בקשיים? אז אפילו מגייסים את גדולי התורה הליטאים למען המטרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד