י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האדמו"ר מזויעהל-ארה"ב כובד בתליית תעודת ההכשר בטרקלין 'המלך דוד'

בטרקלין 'המלך דוד' של 'אל על' בטרמינל 3 הוחלט להנהיג שמיטה כהלכתה: הפירות והירקות הטריים יסופקו על ידי חברת "המשביע" בהכשר בד"צ 'העדה החרדית'

האדמו"ר מזוועיל תולה את תעודת הכשרות במחלקה הראשונה
האדמו"ר מזוועיל תולה את תעודת הכשרות במחלקה הראשונה

הירקות והפירות המוגשים לנוסעי אל על בטרקלין "דוד המלך" בטרמינל 3, הם כולם שמיטה כהלכתה, בהכשר בד"צ העדה החרדית. תעודת ההכשר המעידה על כך נתלתה בטרקלין, במעמד הדלקת נר ראשון של חנוכה, ובנוכחות האדמו"ר מזוויעל ארה"ב, שהמריא בטיסת אל על לנוארק.

בחודשים האחרונים בחנו באל על את האפשרויות המעשיות להנהגת שמיטה כהלכתה בטרקלין אל על בנתב"ג. לאחר בחינה מדוקדקת של הנתונים והאפשרויות המעשיות הוחלט כי בטרקלין תונהג שמיטה כהלכתה. הפירות והירקות הטריים יסופקו על ידי חברת "המשביע" בנתניה, בהכשר בד"צ העדה החרדית. הפירות והירקות מובאים הישר מהמפעל במגשים סגורים וחתומים. משגיח כשרות מפקח באופן קבוע על סדרי הכשרות בטרקלין.

במהלך ימי החנוכה מדליקים נרות חנוכה לפרסומי ניסא במספר מוקדים במתחם אל על. במתחם הבידוק מדליקים מדי ערב ברוב עם חנוכייה גדולה תוצרת האחים חדד, בנוכחות אורחים ורבנים חשובים.

בנוסף, מדליקים חנוכייה במבואת הכניסה לטרקלין "דוד המלך ". בהדלקת נר ראשון של חנוכה בטרקלין כובד ר' משה רייך, כשלצידו ראש אגף השיווק עמית ליבני, נציגי הנהלת אל על ויו"ר הכנסת, הגב' דליה איציק. עשרות נוסעי מחלקות היוקרה בטיסות הלילה של אל על, שנכחו בטרקלין, השתתפו השתתפות ערה במעמד ההדלקה, שכלל שירי חנוכה וחלוקת סופגניות לכבוד החג. במהלך ימי החנוכה, מדי ערב, ידליקו סמנכלי"ם וחברי הדירקטוריון והנהלת אל על את נרות החנוכה.

לאחר מעמד הדלקת הנרות, התקיים טקס חשיפת תעודת הכשרות. כאשר חשיפת התעודה במחלקה הראשונה נעשתה בנוכחות האדמו"ר מזויעהל-ניו-יורק. בתליית התעודה בקומת הגלרייה של הטרקלין נתכבד מנהל (תורן) של תחנת אל על ישראל יואל פוירמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד