י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

חדר ניתוח: ספרינג

שרה גל, עורכת מדור 'על הכלכלה' ב'בקהילה', מתנתחת ב'חדר ניתוח' את הקמפיין החדש ל'תה ספרינג' - "רעננות, טעם ובריאות במזיגה אחת" - מבית 'אפיקים'

מזיגה של טעמים. תה ספרינג
מזיגה של טעמים. תה ספרינג


מנכ"ל יפאורה: רוני גת
מנהל שיווק: אלי פייגלין
מנהלת מותג: נעמה פלד
משרד הפרסום: אפיקים
מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל
סופרוויזר: גיל קליין
תקציבאית: אפרת קובן
מנהלת יח"צ: רחל קליין


'תה' מצטייר אצל רבים מאתנו כמשקה ל'חולים' או 'זקנים'. איך מנפץ הקמפיין הפרסומי מיתוס זה?

"תה כבר מזמן אינו משקה לחולים או לזקנים והראיה - מגוון הטעמים, השילובים והסוגים הקיימים בשוק התה החם. הקמפיין הפרסומי מציג רעננות, טעם ובריאות במזיגה אחת, כאשר כל סדרת התה הקר "spring tea" מושקת תחת המותג ספרינג, הנהנה מערכים "צעירים" של חוויה ופינוק ומתמחה בשילובים מעניינים וייחודיים של טעמים. ממחקרים שערכה חברת יפאורה עולה כי הצרכן מקשר בין התה החם לתה הקר דווקא בפן הבריאותי ואכן "spring tea" הינו ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ועשיר באנטיאוקסידנטים".

'תה' ו'קר' הם שני מונחים, שלכאורה אינם הולכים יחד. איך משכנעים את הצרכן לוותר על ההרגל של 'אם כבר תה, אז תה חם'?

"בעולם המערבי 'תה" ו"קר" הולכים כבר מזמן מצוין ביחד. הצריכה של תה קר התחילה דווקא בהכנה ביתית ואכן כיום,בארה"ב, למשל, קטגוריית התה הקר היא הצומחת ביותר בתחום המשקאות הקלים הלא מוגזים. דווקא השילוב הזה, שאינו שגרתי ומקובל, הוא שיוצר את הרצון להתנסות ואת ההנעה לפעולה".

איך מתקשרים צבעי הרמזור שבמודעה ל'תה קר'?

"הצבעים של המודעה מזכירים מזיגה של טעמים. הכתום מזכיר את האפרסק, הירוק את טעם הלימון והלואיזה, אגס סברס ועוד. הכתם הינו תוצר ויזואלי, היוצר זיהוי לתווית של המוצר".

האם בדקתם, קודם להשקת הקמפיין, את נתוני הצריכה של הצרכן החרדי בכל הקשור לשתייה בכלל ולשתיית תה בפרט? אם כן, מהם הנתונים?

"בקרב המגזר החרדי לא נעשו כל מחקרים בנושא צריכת תה קר וזו מהסיבה הפשוטה - עד היום לא היה תה קר בכשרות מהודרת. יפאורה הינה הראשונה והיחידה הפועלת בקטגוריית התה הקר במגזר החרדי. במהלך פיתוח המוצר " "spring tea הושקעו משאבים רבים, כדי להשיק את כל הסדרה בכשרות מהודרת, והתוצאה- רעננות, טעם ובריאות במזיגה אחת, בכשרות מהדרין של הרב רובין".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד