י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"בזכות המטבע ניצלתי מהתאונה הקשה"

יהלומן שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה ורכבו נמחץ לגמרי יצא ללא פגע. מיד כשיצא מהרכב ההרוס, התקשר ליו"ר מוסדות קרעטשניף ואמר: "המטבע עליו חקוקה ברכה בחתימת יד האדמו"ר הצילה את חיי"

האדמו"ר מקרטשניף בהדלקת נרות חנוכה
האדמו"ר מקרטשניף בהדלקת נרות חנוכה

לפני כשבוע נקלע יהלומן ידוע לתאונת-דרכים קשה סמוך לבית שמש, שעה שהיה בדרכו לביתו שבמרכז הארץ. כוחות ההצלה שהגיעו לזירת התאונה היו בטוחים כי נוסעי הרכב, שנמחץ לגמרי, נפגעו בצורה קשה, במקרה הטוב. אולם לתדהמתם, יצא הנהג ללא פגע. מיד כשיצא מהרכב ההרוס, התקשר הנהג ליו"ר מוסדות קרעטשניף, עמיתו מהבורסה, ר' משה הלפרט, והודיע לו כי הוא מבקש להודות לו על היותו שליח להצלת חייו. "בזכות המטבע ניצלתי מהתאונה הקשה", אמר לו.

מתברר, כי הילומן, הנמנה על ידידי ותומכי חסידות קרעטשניף, החזיק בכיסו גלופת מטבע מכסף טהור, עליו מוטבעת חתימתו של האדמו"ר מקרעטשניף, בצירוף ברכה לתורם - מחזיק המטבע.

היהלומן, שכחלק מעסקיו מייצר מטבעות, הוא זה שפעל להנפקת מטבע ששוויו עשרות דולרים. האיש סיפר ליו"ר המוסדות, כי הוא בטוח שבזכות גלופת המטבע שהייתה בכיסו, ובזכות היותו שותף להחזקת מוסדות תורה ניצל בנס.

המטבע הונפק לקראת דינר שצפוי להתקיים במוצ"ש, ה' שבט, באחד האולמות בבני-ברק. אחד ממנהלי הבנקים הידועים בארץ, צפוי להשתתף כיו"ר הכבוד בדינר.

במוסדות קרעטשניף בקריית קרעטשניף ברחובות מתחנכים קרוב לאלף תלמידים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד