ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חברת הוט מתכננת לעבוד בשבת

עובדי חברת הכבלים HOT יעבדו במהלך יום שישי ושבת כדי לקדם את תהליכי איחוד מערכות הבילינג של החברה. עובדים שומרי מסורת דחו את דרישת החברה לעבוד בשבת

המודעה שפורסמה היום בעיתונות
המודעה שפורסמה היום בעיתונות

עובדי חברת הכבלים HOT יעבדו במהלך יום שישי ושבת כדי לקדם את תהליכי איחוד מערכות הבילינג של החברה. החברה הודיעה על כך למשרד התקשורת, בראשו עומד השר אריאל אטיאס מש"ס. החברה הודיעה למשרד ולכל המפעילים כי היום (ו) לא תבצע פעולות ניידות מספרים בגלל מהלך זה.

מנהלי החברה דרשו גם מעובדים שומרי מסורת לעבוד בשבת, בשל חשיבות השידרוג ועומס העבודה, אולם אלה סירבו. "פנו אלי לעבוד ואמרתי שאני לא מוכן לעבוד בשבת. אמרו שזה חשוב מאוד, כי זה עבודות שידרוג וזה באישור משרד התקשורת. בסוף שכנעתי אותם והם ויתרו לי", סיפר לכתבנו אחד העובדים.

החברה גם הודיעה היום בהודעות לעיתונות ובמודעות שפירסמה בעיתונים הגדולים על כך שצפויים שיבושים בשירות הלקוחות שלה בגלל השדרוג שהיא מבצעת בשישי-שבת והתנצלה בפני הלקוחות.

לפי אתר thecom ל-HOT צפויים עוד כמה "הורדות" של המערכת עד להשלמת איחוד מערכות הבילינג (של קונברסיס) בחודש אפריל שנה הבאה.

השבוע האחרון היה בעייתי מבחינתה של HOT בכל הקשור לניידות המספרים. תקלות ארוכות מנעו תהליכי ניידות מספרים אצלה ואצל כל המפעילים האחרים ועכבו לקוחות רבים.

החברה הזרימה בקשות ניידות בהיקפים מצומצמים כדי לנסות ולהתגבר על כל התקלות, ובחברה מעריכים כי השבוע הבא, לאחר העבודות בשבת, ייראה הרבה יותר טוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד