ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' הודיעה HOT: העבודות בשבת יבוטלו

רק לפני הצהריים חשפנו כי עובדי חברת הכבלים HOT יעבדו במהלך יום שישי ושבת כדי לקדם את תהליכי איחוד מערכות הבילינג של החברה * הסערה הציבורית שפרצה בעקבות הפרסום אילצה את החברה להודיע על ביטול העבודות המתוכננות

פנה אל החברה. אטיאס
פנה אל החברה. אטיאס

לפני הצהריים חשפנו כי עובדי חברת הכבלים HOT יעבדו במהלך יום שישי ושבת כדי לקדם את תהליכי איחוד מערכות הבילינג של החברה. HOT הודיעה למשרד ולכל המפעילים כי היום (ו) לא תבצע פעולות ניידות מספרים בגלל מהלך זה. לפי אתר thecom 'הוט' "הודיעה על כך למשרד התקשורת", שבראשו עומד כידוע, אריאל אטיאס מש"ס.

מנהלי החברה דרשו גם מעובדים שומרי מסורת לעבוד בשבת, בשל חשיבות השידרוג ועומס העבודה, אולם אלה סירבו. "פנו אלי לעבוד ואמרתי שאני לא מוכן לעבוד בשבת. אמרו שזה חשוב מאוד, כי זה עבודות שידרוג וזה באישור משרד התקשורת. בסוף שכנעתי אותם והם ויתרו לי", סיפר לכתבנו אחד העובדים.

החברה גם הודיעה היום בהודעות לעיתונות ובמודעות שפירסמה בעיתונים הגדולים על כך שצפויים שיבושים בשירות הלקוחות שלה בגלל השדרוג שהיא מבצעת בשישי-שבת והתנצלה בפני הלקוחות.
השבוע האחרון היה בעייתי מבחינתה של HOT בכל הקשור לניידות המספרים. תקלות ארוכות מנעו תהליכי ניידות מספרים אצלה ואצל כל המפעילים האחרים ועכבו לקוחות רבים.

לפי אתר thecom ל-HOT צפויים עוד כמה "הורדות" של המערכת עד להשלמת איחוד מערכות הבילינג (של קונברסיס) בחודש אפריל שנה הבאה.

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים', פנה השר אריאל אטיאס, וכן אישי ציבור חרדיים רבים, לחברת HOT שמיהרה להודיע על ביטול העבודות שתוכננו לשבת הקרובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד