ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לראשונה בישראל: "כרטיס צדקה מגנטי"

"כרטיס קניות הזהב" כרטיס מגנטי נטען מאפשר רכישת מוצרים למשפחות נצרכות. הסכם ראשון נחתם בין יו"ר עמותת "חסד ושלווה", לבין מנכ"ל שפע שוק. התוצאה: יותר כסף לנזקקים, פחות כסף להוצאות לוואי והקפדה על כבוד הנצרכים

צדקומט נטען, הכרטיס החדש
צדקומט נטען, הכרטיס החדש

חדש בישראל: "כרטיס קניות הזהב" כרטיס מגנטי נטען מאפשר רכישת מוצרי מזון למשפחות נצרכות. הסכם ראשון מסוגו נחתם בעניין, בין יו"ר עמותת "חסד ושלווה", לבין מנכ"ל שפע שוק. התוצאה: יותר כסף לנזקקים, פחות כסף להוצאות לוואי והקפדה על כבוד הנצרכים.

עד כה פעלו ארגוני החסד למען הנזקקים במתן המחאות שי, כסף מזומן ובמקרים אחרים באמצעות הספקת סלי מזון אל בתי הנצרכים. במקרים רבים דרך הסיוע לוותה בחוסר נעימות או במבוכה מצד מקבלי הצדקה והוצאות יקרות ומיותרות בתחום השינוע והאריזות. כעת, נמצאה הדרך לסייע למשפחות ללא בזבוז על הוצאות מנגנון, נהגים, שינוע ואריזות. עמותת חסד ושלווה היא ארגון ארצי הפועל כבר כמה שנים בעזרה ותמיכה במשפחות של אלמנות ויתומים, משפחות חד-הוריות, חולי סרטן, בחלוקת תרופות וסיוע לנזקקים במצב קשה. הארגון מקבל את המידע החיוני בסיוע לשכות הרווחה בישראל, רבני ערים ואנשי מקצוע בכירים המסייעים לאיתור המקרים הקשים ביותר. לדברי יו"ר העמותה הרב אשר הורוויץ, הפקת הכרטיסים המגנטיים תחסוך כסף רב בעלות ההוצאות הנלוות שהיו עד כה, הכסף שנחסך יופנה לסיוע למשפחות נוספות.

כדי למקסם את הסיוע, נחתם הסכם עם ראשי רשת "שפע שוק – הריבוע הכחול". הנהלת הרשת הנפיקה 4 סוגי כרטיסים המוטענים בסכומים שונים, שיפוקחו באופן שוטף ע"י העמותה ויאפשרו לנזקקים לבצע רכישות של מזון ומוצרי צריכה, כאוות רצונם ולפי הצרכים הספציפיים של כל משפחה ומשפחה. מדי שבת ויום טוב ייטען הכרטיס המשפחתי מרחוק, על מנת שיוכלו לזכות לשמחת השבת ויום טוב.

הכרטיס המגנטי החדש מעוצב בלוק יוקרתי ומעניק תחושה של כבוד ושמחה למי שנושאו וכך הנצרכים יכולים להרגיש כשווים בין שווים. הסיסמה שעוצבה על הכרטיס היא "לכבוד שבת ויום טוב". על מנת לשמור על כבודם של הנצרכים מקיימת העמותה הקפדה יתירה, לפיכך, על גבי הכרטיס אין פרטי זהות של מחזיק הכרטיס, אין פרטי זהות של המוסד שנותן את הצדקה. כמו"כ נשללה האפשרות להשתמש בכרטיס זה לקניית כל סוגי הסיגריות וכן כל סוגי המשקאות החריפים למעט יין לקידוש.

בשלב הראשון הנפיקה העמותה 1000 כרטיסים מגנטיים בסכום טעינה של 1,000,000 ₪.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד