ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מסיבת החנוכה של הילדים המיוחדים

היכן רקדו יחד ראש העיר החדש, נגן גיטרה חשמלית בן עשר, זמר מוכר עם תוף אפריקאי וחמישים ילדים מיוחדים?

נגן הגיטרה הצעיר וחבר
נגן הגיטרה הצעיר וחבר

היכן רקדו יחד ראש העיר החדש, נגן גיטרה חשמלית בן עשר, זמר מוכר עם תוף אפריקאי וחמישים ילדים מיוחדים? זה קרה השבוע במתנ"ס ביתר עילית במסיבת חנוכה לילדים המיוחדים של מרכז יהלום מיסודה של "רמת דוד". היה מרגש.

עשרות ילדים מיוחדים מבית"ר עילית וגוש עציון השתתפו במסיבת חנוכה מוסיקלית שהתקיימה בשבוע שעבר. האולם בו התקיים האירוע קושט במיוחד, הילדים כובדו במשקאות וממתקים, שרו ורקדו והשמחה הייתה גדולה.

אודי דוידי, זמר המתגורר בהרי חברון ואב לנתן, ילד מיוחד בעצמו שימח את הילדים. אחיו של נתן, הראל בן העשר, ליווה את אביו בגיטרה חשמלית בשירי חנוכה ושירים שמחים אחרים. ראש עיריית בית"ר עילית מאיר רובינשטיין שקפץ לשמח את הילדים נפעם כשגילה שכל מלווי הילדים אינם בני משפחותיהם, אלא צוות המרכז. הוא העלה על נס את מסירות הנפש של הצוות כלפי הילדים המיוחדים ואיחל להם הצלחה, בריאות וחנוכה שמח.

מרכז יהלום בבית"ר עילית מיסודה של רמת דוד, מביא חידושים מהעולם הרחב, טיפולים מתקדמים, הדרכה להורות טובה ועוד. באמצעות מתקנים טיפוליים לכל הגילאים מאפשר המרכז רצף טיפולי מקצועי בגיל הרך. השיטה הייחודית של מרכז יהלום מאפשרת לגלות מבעוד מועד לקויות אצל ילדים, לפתח ולחדד בהם את המיומנויות ובחלק ניכר מהמקרים, אף להחזיר את הילד לסביבתו הטבעית, קרי בית ספר או גן לילדים רגילים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד