כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את עו"ד סיני גלבוע בקבלת שוחד

עם השלמת החקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה, קובעת המשטרה: יש תשתית ראייתית נגד עו"ד גלבוע, סגן ראש העיר פתח תקווה ומבכירי תנועת ש"ס, בפרשת ההשבחה של קרקעות חברת 'דן' בעיר

עו"ד סיני גלבוע
עו"ד סיני גלבוע

מצעד החשודים של תנועת ש"ס לא מסתיים: המשטרה המליצה היום (ג) להעמיד לדין את עו"ד סיני גלבוע, סגן ראש העיר פתח תקווה לשעבר ומבכירי תנועת ש"ס, בעבירות של קבלת שוחד ומרמה. ההמלצה גובשה לאחר השלמת החקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה).

החוקרים בדקו חשדות לפיהם פעל גלבוע, בעת ששימש כסגן ראש העיר וממלא-מקום יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, תוך ניגוד עניינים חמור, בכך שייצג את חברת 'דן' מול עיריית פתח-תקווה, בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. הוועדה דנה בהשבחת קרקע של חברת דן בעיר, שהעלה את ערכה בעשרות מיליוני שקלים.

בעבור הייצוג קיבל גילבוע, לפי החשד, שכר טרחה של מיליוני שקלים.

המשטרה קובעת כי נגד גלבוע, ונגד מנכ"ל דן לשעבר, דוד חרמש, יו"ר מועצת המנהלים לשעבר של החברה, יורם שרעבי, ומנהל מחלקת הנכסים, דוד פרטוש, יש תשתית ראייתית לעבירות של קבלת ומתן שוחד, מרמה, והפרת אמונים.

לגבי ראש עיריית פתח-תקווה, יצחק אוחיון, שנחקר בחשד למרמה והפרת אמונים, התשתית הראייתית גבולית, והפרקליטות תצטרך לקבוע האם יש מקום להגיש נגדו כתב אישום בפרשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד