א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פזגז מביאה את הגל הירוק הביתה: תשווק מוצרים לבנים המבוססים על אנרגיית הגז

חברת 'פז גז' נכנסת לתחום המוצרים הלבנים לבית: תחל לשווק מגוון מוצרים לבית הפועלים על אנרגיית גז, החוסכים בהוצאות הבית. מחקר: מעבר של 60% מהמשתמשים במייבשי הכביסה למייבשים הפועלים על אנרגיית גז תחסוך למשק כ-360 מיליון ש"ח בשנה

מנכ"ל פזגז, מר פינחס בידרמן
מנכ"ל פזגז, מר פינחס בידרמן


חברת פז גז נכנסת לתחום המוצרים הלבנים לבית. החברה תחל לשווק מגוון מוצרים לבית הפועלים על אנרגיית גז, חוסכים בהוצאות הבית ותורמים להפחתת פליטת המזהמים ובכך מסייעים לשימור הסביבה.

פנחס בידרמן, מנכ"ל חברת פז גז: "כחלק מהרחבת פעילותה של החברה החלטנו להיכנס לשוק המוצרים הלבנים הביתיים, תוך שימת דגש על שמירה על איכות הסביבה. אנו מנסים להנחיל בקרב הצרכנים מעבר לשימוש ביתי באנרגיית גז, שיוביל לחסכון לצרכן הפרטי ולמשק שיכול להסתכם במאות מיליוני שקלים, זאת בהסתמך על מחקרו של מר שמואל סלבין".

יוגב גברי, מנהל פיתוח עסקי, חברת פז גז: "לצורך כך התקשרה חברת פזגז עם חברת Rinnai, ענק מוצרי הגז מיפן המייצרת ומשווקת ברחבי העולם מוצרי צריכה המבוססים על אנרגיית הגז. המוצרים אמינים, מקצועיים ומשפרים את איכות החיים ע"י חסכון בזמן, אנרגיה ועלויות תפעול. זהו שיתוף פעולה ראשון שלנו עם חברת Rinnai ובכוונתנו להמשיך בפעילות המשותפת ולהביא לישראל מגוון מוצרים אשר ישדרגו את איכות חייהם של כלל הצרכנים".

בנוסף לסוכנויות פזגז, החברה תשווק את המוצרים באמצעות רשתות השיווק של אלמ ובסט ביי. בשלב ראשון, יוצג מייבש כביסה בשני דגמים בעלי קיבולת 4 ק"ג ו- 6 ק"ג מיוצר במידות קומפקטיות במיוחד עם נפח קיבול גבוה תוף גדול בנפח 85-65 ליטר. יתרונו הגדול הוא בזמן הייבוש קצר אשר מייבש את הכביסה בחצי מהזמן. הייבוש בגז מזרים אוויר חם רווי אדים אשר בטכנולוגיה יחודית שומר על סיבי הבגד. זמן ההפעלה של מכונה אחת במייבש Rinnia הוא 48 דקות לעומת 120 דקות במייבשים חשמליים. מחיר מייבש 4 ו 6 ק"ג הינו 2,700 ו 3,190 ₪ בהתאמה.

מר שמוליק סלבין: "ממחקרי עולה כי יעילות המעבר למייבשי כביסה על גז באה לידי ביטוי במספר מישורים. המעבר יוביל בהכרח להפחתה בצריכת החשמל, לחסכון במשק ובתשתיות רשת החשמל, יקטין את שיעור פליטת המזהמים ויפחית את כמות זיהום הסביבה, יוביל לחסכון בעלויות העקיפות למשק והחשוב מכל יקטין את התחלואה בקרב הציבור הרחב בכלל ובקר תינוקות ילדם וקשישים בפרט המהווים את האוכלוסייה הרגישה לתחלואה הנגרמת עקב זיהום אויר.

"על מנת להמחיש את מידת ההשפעה של המעבר לשימוש במייבשים הפועלים על אנרגיית גז, במידה וכמות המייבשים בישראל הפועלים על גז תהיה בשיעור של 60% המשמעות היא חיסכון בתשתיות ובמשק החשמל ובעלויות העקיפות למשק בהיקף של 360 מיליון ₪ לכל השנה. חסכון המצטבר למיליארדי שקלים על פני עשור ויותר. פוטנציאל החיסכון לבית אילו עברו כל משקי הבית לשימוש במייבשי כביסה הפועלים על גז הינו מעל 600 מיליון ₪ בשנה, המצטבר למיליארדי שקלים למשך שנים, נתון שאין להקל בו ראש. בימים אלו שאנו חרדים לרזרבות החשמל ראוי שקברניטי המשק יפנימו את הפוטנציאל הגלום במעבר לשימוש במוצרים לבית מבוססים על אנרגיית גז, מעבר שיוביל לחסכון עתק למשק הן בפן הכלכלי והן בפן הסביבתי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד