י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הקלה לתושבי חפציבה: הכביש לקריות הוותיקות בבית שמש ייפתח לתנועה

פניות מתושבי שכונת חפציבה לח"כ יעקב ליצמן הביאו לזירוז העבודות בכביש, שקירות התמך שלו קרסו לפני כארבע שנים. עם השלמת העבודות: כל קווי 'אגד' יעברו בשכונה

שכונת חפציבה בבית שמש
שכונת חפציבה בבית שמש


הקלה משמעותית לתושבי 'חפציבה': שר התחבורה שאול מופז אישר, במענה לבקשתו של ח"כ יעקב ליצמן, תקציב לעבודות תשתית וביסוס תמך לכביש ברחוב שד' הרב הרצוג בבית שמש.

הכביש מהווה עורק חיבור חיוני בין שכונת 'חפציבה' לקריות החרדיות הותיקות. זאת, לאחר שלפני כארבע שנים קרסו קורות התמך עקב גשמים ומשא הנוסעים שעליו, ככל הנראה בשל תכנון לקוי.

העבודות בכביש מבוצעות בימים אלו, והוא אמור להפתח בעוד כשבוע וחצי לכל היותר, בכדי לאפשר מעבר סדיר ומהיר של תחבורה פרטית וציבורית לשכונה. עד כה, לא חלפו מרבית האוטובוסים בשכונה כלל, עקב הנסיעה הארוכה יותר בכבישים עוקפים.

בהתערבותו של שר התחבורה שהתוודע לנושא עם פנייתו של ח"כ ליצמן, אושר התקציב, ובימים אלו נשלמות והולכות העבודות בכביש בפיקוח מהנדסי תעבורה בכירים, בכדי לבסס את התמיכה למעבר כלי רכב ציבוריים.

מחברת 'אגד' נמסר, כי עם פתיחת הכביש לנסיעה, יעברו בו כל האוטובוסים לאיסוף ופיזור בשכונת 'חפציבה', והמסלול ישוב למתכונת שהייתה קודם קריסת הכביש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד