כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

פגישת פיוס: יהודה אזרד נפגש עם הגר"ע יוסף

הפגישה התקיימה היום (ב) בערב בביתו של נשיא מועצת החכמים בשכונת הר נוף. הגר"ע יוסף התבטא לפני יותר מארבע שנים על אזרד כי "לא יוציא את שנתו"

יהודה אזרד והרב עובדיה. צילום: פלאש 80. עיבוד מחשב:רונית מצפון - NRG מעריב
יהודה אזרד והרב עובדיה. צילום: פלאש 80. עיבוד מחשב:רונית מצפון - NRG מעריב

יהודה אזרד, אחד מנאמניו הבולטים של אריה דרעי, ומי שעמד בראש "התנזים" - קבוצת התומכים המובהקת של מנהיג ש"ס לשעבר, נכנס היום (ב) בערב לשיחת פיוס עם הגר"ע יוסף. כך נודע לכתב 'בחדרי חרדים'.

כזכור, הגר"ע יוסף התבטא בעבר על אזרד "שלא יוציא את שנתו". היה זה בז' באלול תשס"ג, כאשר הטיל הגר"ע יוסף חרם ונידוי על "יהודה אזרד בן מרסל". זאת, לאחר שגורמים העויינים את דרעי הביאו לידיעת נשיא מועצת חכמי התורה, כי אזרד הוא שאחראי, כביכול, להפצת פשקווילים נגד בנו וכלתו, משה ויהודית יוסף.

באותו בוקר הגיע הרב לבית המדרש "יחווה דעת" בשכונת הר נוף סמוך לביתו. לפי הדיווח של אבישי בן חיים ב'מעריב', הרב התנצל על ההפרעה בלימודם של האברכים ואמר: "אבל באו מים עד נפש. יש רשע אחד, עוכר ישראל, שמו יהודה אזרד בן מרסל אשר שם כל לבו ועיינו להשמיד אותנו, אותי ואת בני ביתי". עוד אמר: "הרשע הזה יהודה אזרד עוכר ישראל, כל יום שני וחמישי עושה פשקווילים, מבזה, מחרף ומגדף 'שודדים, תחזירו את הכסף', מכנה אותם שודדים. תדעו לכם, הרשע הזה שונא ישראל, שונא אותי שונא את תורתי ובזה אני מחרף ומגדף אותי ואת כל בני ביתי. אני מנדה אותו, אני מחרים אותו, יהודה אזרד בן מרסל, הוא יורד לחיי, לא נותן לי ללמוד תורה, אני מבקש מכם תרחיקו אותו תנדו אותו תודיעו לכולם שהאיש הזה הוא מנודה, הוא מוחרם, ימח שמו וזכרו מה שהוא עשה לי, הוא לא נותן לי ללמוד תורה, קורא את כלתי שמטפלת בי בשמות. איך אני יכול ללמוד תורה? איך אני יכול לחדש חידושים? איך אני יכול להפיץ תורה ברבים? הרשע הזה יורד לחייהם, כל יום שני וחמישי עושה פשקוויל אחר, מבזה, מחרף ומגדף. הקב"ה ינקום את נקמתנו. יהיה מנודה - מוחרם כל החיים שלו, אמן כן יהי רצון".

לשיא הגיעו הדברים כשהגר"ע, כאמור, קילל את אזרד ש"לא יוציא את שנתו".

בפורום 'בחדרי חרדים' ניתן היה להאזין מיד לאחר האירוע לקלטת שתיעדה את המתרחש.

אזרד יצא הערב מביתו של הגר"ע יוסף בשעה 23:15.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד