א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"ב-25 שקלים אתה ממלא דלק, שמספיק לך לכ-250 ק"מ"

שרה גל, עורכת מדור 'על הכלכלה' בעיתון 'בקהילה', משוחחת עם נעמן זוהר, מנכ"ל הונדה אופנועים, על היתרון של אופנוע דווקא במגזר החרדי

אופנוע. צילום: דב האזרחי
אופנוע. צילום: דב האזרחי


נושא האופנועים קצת חדש ובלתי מוכר לציבור החרדי. אתה מודע לזה?

"כן, בהחלט. לכן אפתח במספר מילות היכרות על האופנועים של הונדה. הונדה נחשבת ליצרן המנועים הגדול ביותר בעולם כמו גם בכל מה שקשור לרכב דו-גלגלי. למעלה מ-20 מפעלים במדינות שונות בכל רחבי העולם, כל דו-גלגלי שלישי בעולם הוא מתוצרתה. בשנת 2007 לבד ייצרה הונדה כ-14 מיליון כלי רכב דו-גלגליים!"

עם כל הכבוד לנתונים העולמיים, הנתונים במגזר החרדי שונים בתכלית.

"אכן. במשך שנים לא הייתה מודעות לנושא במגזר החרדי, נקודת התפנית שלנו מולו הייתה בסוף השנה שעברה כאשר זק"א רכשה כ-30 קטנועים מתוצרת מהונדה. אנשים ראו, התרשמו, וזה יצר תפנית. במקביל הלכנו על פרסום בעיתונות החרדית, וזה עבד. התברר כי המגזר החל להצביע ברגליים וכי הציבור נחשף לפרסום ו'מקשיב' לו. כעת נמצאים אתנו במשא ומתן גם גופי חסד נוספים, שעדיין לא נחשוף את שמם"

למה אופנוע, אם אפשר להתרווח בנוחות ברכב?

"דווקא הציבור החרדי אמור להבין את היתרון שבאופנוע הרבה יותר מכל מגזר אחר. ב-25 שקלים אתה ממלא דלק, שמספיק לך, בדגמים מסויימים של הונדה, לכ-250 ק"מ. משהו כמו 10 אג' לק"מ. היום, למעט אופניים, לא קיים כלי רכב חסכוני כמו אופנוע".

ובכל זאת לכל אחד מאתנו חקוק בזיכרון מראה אופנוע מרוסק אי שם בצידי הדרכים, מה שהופך את תדמית האופנוע לכלי בלתי בטוח לחלוטין.

"אני מסכים שכלי רכב דו-גלגלי פגיע יותר מכלי רכב בעל 4 גלגלים. יחד עם זה אני אומר שאם כבר הולכים על אופנוע, הרי שיש חשיבות גדולה לכלים, שהם יותר בטיחותיים, כמו הדו-גלגליים של הונדה שנחשבים ליותר בטיחותיים משאר הדו-גלגליים. מערכות בלמים משולבות, מערכת ABS בחלק מהדגמים, גלגלים בקוטר גדול יותר. כל אלה חשובים מאד לכל נהג, ובפרט לנהגים חדשים וחסרי ניסיון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד