א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"בשיחות בינלאומית אקספון 018 זולה יותר ממתחרותיה"

שרה גל, עורכת מדור 'על הכלכלה' ב'בקהילה', מנתחת ב'חדר ניתוח' את הקמפיין של 'אקספון'

"בשיחות בינלאומית אקספון 018 זולה יותר ממתחרותיה"

מנכ"ל אקספון – רוני חליבה
משרד הפרסום – דמיון
תקציבאית – ריקי מקלר
קופירייטרית – רוויטל תורג'מן
ארט – אירה גופמן

'אקספון 018 היא החברה היחידה שגם שומרת שבת וגם מונעת שירותי תוכן פסולים'. איך מבצעים באקספון שמירת שבת ואיך מונעים שירותי תוכן, ובעיקר: איך עושים זאת כאשר חברת אקספון מורכבת ממספר חברות בינלאומיות, שלהן ולשמירת שבת אין כל קשר.

"אקספון 018 גאה בכך, שלמרות גודלה ועובדת היותה חברה בינלאומית, הרי היא החברה היחידה בתחום המקפידה על שמירת שבת. החברה אינה עובדת בשבת, משרדיה אינם פתוחים בשבת, היא אינה מפרסמת ואינה מבצעת שיווק בשבת. הדבר היחיד הקיים בשבת הוא עובד בקרה (גוי של שבת), הנמצא על מנת לטפל במקרים של תקלה המחייבת טיפול (כמחויב מהרישיון של משרד התקשורת). כל מתכונת הפעילות בנושא שמירת השבת ונושאים נוספים נעשית על-פי הנחיה ובליווי של רבנים חשובים. בנוסף, אקספון 018 היא גם חברת התקשורת היחידה בעולם שחוסמת לחלוטין אפשרות להתקשר לשיחות לא ראויות, עבור כל מוצריה ושירותיה. החברה משתמשת במגוון אמצעים ומנגנונים למניעת התוכן האסור, תוך עריכת עבודה מודיעינית של בירורים וקבלת סיוע מוועדת הרבנים לענייני תקשורת".

מה הביא את החברה, כחלק מחברות בינלאומיות, להכרה בצורך בהתאמת פעילותה לכללי ההלכה?

"מיד עם כניסתה של חברת אקספון 018 לפעילות בארץ החליטו ראשי החברה ללכת על אסטרטגיה שונה משל המתחרים ולהשקיע במגזרים מיוחדים. לאחר בחינה מעמיקה של השוק נמצא כי הפוטנציאל הגדול ביותר קיים בקרב המגזר החרדי, נתון שהביא את אקספון להחלטה לעשות הכול כדי לפעול בהתאם למערכת הערכים של ציבור זה ולהתחשב בצרכיו המיוחדים. חשוב לציין כי ביצוע החלטה מן הסוג הזה טומן בחובו לא מעט קשיים עבור חברה עסקית, והדבר כרוך גם בהשקעה כספית. יחד עם זה גרף הגדילה של אקספון 018 מוכיח כי ההחלטות אותן קיבלה החברה היו נכונות וראויות".

האם תוכננה המודעה כפי שהיא בעקבות מסקנת 'דה מרקר' כי 'אקספון היא הזולה ביותר ללקוחות משויכים ללא מבצע, בכל היעדים'?

"כאשר מצאנו כי הסקר הבלתי תלוי שפורסם לפני מספר שבועות ב'דה מרקר' מדבר בעד עצמו, בחרו אנשי הצוות המקצועיים של 'דמיון' להציגו כמו שהוא במודעות. ואכן, כפי שהעלו ממצאי הסקר, אקספון 018 מקפידה לשמור על מעמדה הקבוע כזולה ביותר לכל היעדים בכל השנה, ואף מקפידה להיות הוגנת בפנייתה ללקוחות - ללא כל טריקים וכוכביות. בלי כל התחייבות וללא דמי מנוי, כאשר הלקוח נהנה מהמחירים הזולים ביותר כל הזמן. החברה נוהגת ביושר מסחרי ומתוך גישה בה הכול שקוף, ברור וגלוי, בלי "קומבינות", בלי לעגל פינות ובלי להסתיר אותן".

עם הפנים קדימה, יש בשורות חדשות באמתחתכם?

"אנו מכינים הפתעות ובשורות חדשות ושוקדים רבות על חיפוש פתרונות כשרים שיסייעו להוזיל את עלויות התקשורת לצרכנים. התחום הראשון אותו אנו מקדמים במרץ הינו הכניסה לתחום השיחות הפנים ארציות (מפ"א) כתחרות לחברת בזק והוט. גם בנושא זה נציע שרות שישלב את היתרונות של המחיר הזול ביותר עם השרות הכשר ביותר. החברה עושה את המרב על מנת למצוא את הפתרונות ההולמים ביותר למגזר החרדי וכך תמשיך בעתיד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד