ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מבצע: בקניית 'אקמולי' מקבלים במתנה משחק "החברים של אקמולי"

המבצע של טבע: קונים אקמולי ומקבלים במתנה מארז משחק אמבטיה עם דמויות החברים של אקמולי. מארז האמבטיה, כולל 5 דמויות ספוג של החיות המצוירות המופיעות על גבי אריזות אקמולי

מבצע: בקניית 'אקמולי' מקבלים במתנה משחק "החברים של אקמולי"


חברת טבע, המובילה את תחום התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת במבצע במסגרתו, קונים אקמולי סירופ 100 מ"ל או אקמולי פתילות להורדת חום ושיכוך כאבים בילדים ותינוקות, ומקבלים במתנה מארז משחק אמבטיה עם דמויות החברים של אקמולי.

מארז האמבטיה, כולל 5 דמויות ספוג של החיות המצוירות המופיעות על גבי אריזות אקמולי - האריה, הדוב, הקנגורו, האפרוח והפינגווין - דמויות האהובות על הילדים והופכות את מתן התרופה לילדים לקלה ונעימה יותר.

'אקמולי' הינו המותג המוביל בתחום הורדת חום ושיכוך כאבים בקרב ילדים ותינוקות והוא הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים. משפחת מוצרי אקמולי כוללת: אקמולי סירופ – מאושר לשימוש מגיל 0 ללא צורך במרשם רופא. ניתן להשיג ב- 3 טעמים שילדים אוהבים – פטל, פירות ותות שדה (שני האחרונים ללא סוכר) ואקמולי פתילות - בשלושה מינונים, בהתאם לגיל הילד והוא כולל גם את ה'אקמולי פתילות לתינוקות', הפתילות היחידות המותאמות לתינוקות רכים במיוחד - מגיל 3 חודשים, ללא מרשם רופא.

אקמולי סירופ (100 מ"ל) ניתן להשיג במחיר מומלץ לצרכן 18.40 ₪, אקמולי פתילות לתינוקות (80 מ"ג) במחיר 13.40 ₪, אקמולי פתילות (150 מ"ג) ב- 14.35 ₪ ואקמולי פתילות פורטה (250 מ"ג), במחיר מומלץ לצרכן של 26.60 ₪. המבצע יתקיים ברשתות הפארם ובבתי המרקחת המובחרים, בתוקף החל מיום שלישי כ"ג טבת (1.1) עד יום שישי כ"ג אדר א' (29.2) תשס"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד