כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הדבר הבא: עניבות צרות במיוחד

בימים אלו, כהמשך למגמה ההולכת ומתפשטת בעולם, החלה רשת 'מידות טובות' בשיווקן של העניבות הצרות אשר בדומה לאחיותיהן הרחבות משווקות בכל הצבעים

"מעניקה ללובש מראה רענן וצעיר"
"מעניקה ללובש מראה רענן וצעיר"

רשת מידות טובות, החלה בימים אלו לייבא את הדבר הבא בעולם האופנה ומציגה ליין עניבות בגזרה צרה ומיוחדת.

בימים אלו, כהמשך למגמה ההולכת ומתפשטת בעולם, החלה הרשת בשיווקן של העניבות הצרות אשר בדומה לאחיותיהן הרחבות משווקות בכל הצבעים, הדוגמאות והדגמים, אך הן אינן תופסות את כל שטח החולצה ומשאירים את הצבעוניות גבוהה.

איזי, הסטייליסט האישי של רשת מידות טובות אומר: "מגמה זו רק תלך ותגבר לאור המעבר בעולם כולו מעניבות רחבות המאפשרות לראות רק שני צבעים, של החליפה ושל העניבה, לעניבות צרות המאשפרות ראיית קשת רחבה יותר של צבעים, מוסיפה את החולצה לשדה הראיה, ומעניקה ללובש מראה רענן וצעיר".

איזי מוסיף ואומר: "תשאלו את סבא שלכם, או אפילו את אבא שלכם והם יספרו לכם על העניבות הצרות. בעבר, אלו היו העניבות השולטות בכיפה עד שלפני שנים ספורות, ההובלה בתחום עברה לעניבות הרחבות שניתן היה לראות אותם מעטרות כל חליפה וכל בחור ישיבה. העניבות הרחבות, שהשתלטו על כל רוחב החולצה שנשארה חשופה מעבר לחליפה, היו 'אין' בקרב הציבור, שווקו בשלל צבעים, דגמים ודוגמאות ודחקו את העניבות הצרות לגיל השלישי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד