י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"מתי יטפלו בצומת הדמים, רק כשטנדר בדרכו ל'כולל' יתהפך חלילה?"

חובשי 'איחוד הצלה' מתוסכלים מטיפול בתאונה הקשה שאירעה הבוקר, בה נהרגו ארבעה בני מיעוטים בצומת הקטלנית המוכרת להם בכניסה ליישוב

התאונה  בצומת הכניסה לאלעד. צילום: HNN
התאונה בצומת הכניסה לאלעד. צילום: HNN

עשרות מתנדבים של "איחוד הצלה"- אלעד, טיפלו הבוקר (ג) בתאונת דרכים קשה בה נהרגו ארבעה בני מיעוטים ונפצעו רבים אחרים. התאונה, שהתרחשה בשעת בוקר מוקדמת, הקפיצה את הכוננים שיצאו למקום במהירות. "מיד כשקיבלנו את הדיווח על תאונת דרכים בצומת הכניסה לאלעד, ידענו כולנו ששוב מדובר ככל הנראה בתאונה עם נפגעים קשה. זוהי צומת דמים מוכרת לכולנו", מספר בנימין מיצמכר, יו"ר "איחוד הצלה" באלעד.

הכוננים שהגיעו למקום נחשפו לזוועה של ממש, כאשר הנפגעים הרבים היו שרועים בכל אורך הכביש, בהם נפגעים קשה, אנוש - והרוגים.

החובשים שטיפלו באירוע מורגלים כבר בטיפול באירועים קשים ובתאונות דרכים עם הרוגים אך הפעם, הזירה נראתה ממש כזירת פיגוע. "בכל מקום היו נפגעים, בכביש היה פשוט נהר של דם והרכבים המעורבים בתאונה היו פשוט מרוסקים", סיפר מיצמכר.

"בצומת הקטלנית הזאת בכניסה ליישוב נהרגו ונפצעו קשה כבר רבים. פעמים רבות ביקשנו והעלנו את הנושא על סדר היום, אך דבר לא נעשה עד היום הזה על מנת לשפר את תוואי הכביש, להרחיב את הנתיבים ולדאוג לתאורה מלאה בלילה, דברים הכרחיים אשר יגבירו את בטחון הנוסעים בכביש וימנעו תאונות קטלניות שכאלה בעתיד", אומרים מתנדבי "איחוד הצלה".


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד