י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מהסטנדר ב'מיר' למטבח המבשל מעדנים לבוש - ולחקירה

בחור מישיבת 'מיר' ביקש להתקבל לעבודה במטבח של מלון 'המלך דוד', לקראת בואו של בוש. אלא שחשדם של אנשי הביטחון התעורר לאור העובדה שהחל לעבוד רק לקראת הביקור - והם דרשו את פיטוריו. המשטרה עיכבה את הצעיר לחקירה על מנת לוודא את מניעיו

מלון המלך דוד בירושלים
מלון המלך דוד בירושלים



בחור ישיבה תושב אנגליה, תלמיד בישיבת מיר, ביקש לעבוד במטבח של מלון 'המלך דוד' בירושלים, 'סמוך ונראה' לקראת ביקורו של נשיא ארצות-הברית ג'ורג' בוש בישראל.

אנשי הביטחון האמריקנים, המופקדים על הכנת הביקור, הבחינו בצעיר ולמדו על הרקורד שלו שאיננו תואם לעובד מנהלה בבית מלון, והסיקו שמדובר במקרה שיש לתת עליו את הדעת. בעיקר עורר את חשדם העובדה כי העובד החל עבודתו במלון שבוע לפני ביקורו המתכונן של בוש.

עקב דרישת אנשי הבטחון פוטר הצעיר לאלתר מהמלון, זאת כחלוף יומיים בלבד מאז התקבל לעבודה. המשטרה עיכבה את הצעיר לחקירה על מנת לוודא את מניעיו.

נשיא ארה"ב אמור לבוא לארץ ביום ג' הקרוב. סדר יומו עדיין לא פורסם, ולא ברור היכן יבקר, עם מי ייפגש והאם יבקר במדינות שכנות.

הנשיא בוש יתאכסן במלון 'המלך דוד' שיש לו מסורת באירוח רמי מעלה כדוגמתו של הנשיא בוש בירושלים.

מלון 'המלך דוד' נוסד עוד בשנת 1929 על ידי משפחה יהודית עשירה ממצרים. הוא ידוע כאכסניה לאורחים רמי דרג, שרים, נשיאים ומלכים. בין אורחי המלון בעבר: מלכי אתיופיה, ספרד, יון, ירדן, עיראק, ומצרים. ראשי ממשלות ונשיאים דוגמת צ'רצ'יל הבריטי, שיראק הצרפתי, קוהל הגרמני, ועוד. וכן נשיאי ארה"ב שביקרו בארץ, דוגמת ריצ'ארד ניקסון, ג'ראלד פורד, ג'ימי קרטר וכמובן, ביל קלינטון.

בימים האחרונים נפוצו שמועות על ביקור מתוכנן של הנשיא בוש בישיבת מיר, נכון לרגע זה אין למידע בסיס אמין של ממש.

אבל גורמים יודעי דבר בישיבת מיר עמם שוחחנו טוענים בלהט שהשמועות הן אמת, וכי הנשיא חפץ לבקר בישיבה עקב הכמות הגדולה של אזרחי ארה"ב הלומדים בה. ,

הידיעה פורסמה לראשונה בפורום 'בחדרי חרדים' על-ידי הניק ' הגולם',

,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד