י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בכירי עיריית בני ברק בבר מצווה מרגשת

במבט ראשון זה נראה כמו בר מצווה שגרתית. ראשי ומנהלי "קרן הילד" עשו הכול כדי שזו תהיה חגיגת בר מצווה רגילה ושמחה גם עבור ילד שחייו לא התנהלו עד כה באופן רגיל

הרב אברהם רובינשטיין סגן רה"ע עם הרב משה גודלבסקי, מראשי 'קרן הילד,' והרב שטיין (יושב)
הרב אברהם רובינשטיין סגן רה"ע עם הרב משה גודלבסקי, מראשי 'קרן הילד,' והרב שטיין (יושב)


במבט ראשון זה נראה כמו בר מצווה שגרתית בבני ברק: ילדים לבושי חג מסובים ליד שולחנות ערוכים, מוזיקה נעימה ברקע ומוזמנים שמגיעים ולוחצים ידיים. האמת היא, שגם במבט שני זה נראה כך. ראשי ומנהלי "קרן הילד" עשו הכול כדי שזו תהיה חגיגת בר מצווה רגילה ושמחה גם עבור ילד שחייו לא התנהלו עד כה באופן רגיל.

את האושר והשמחה ניתן היה לראות השבוע בעיניו של א. חתן הבר מצווה, לנוכח החגיגה המפוארת שנערכה עבורו, ובפרט לנוכח שיירת המכובדים מעריית בני ברק שטרחו במיוחד לאולמי גני הזית בעיר, כדי ליטול חלק בשמחתו.

בין האורחים המכובדים נראו הרב משה גודלבסקי מראשי 'קרן הילד' ורב חניכי הישיבות בפרדס כץ, הגאון רבי משה שטייןרב קהל חסידים וראש כולל קרלין סטולין, יעקב אשר מ"מ רה"ע, הרב אברהם רובינשטיין סגן רה"ע, אליהו דדון סגן רה"ע והגב' ארלט מויאל מנהלת אגף הרווחה.

המכובדים שנטלו את רשות הדיבור בזה אחר זה, התקשו לכלוא את התרגשותם לנוכח הילדים השמחים, והביעו את הערכתם למנהלי המוסדות הרב גודלבסקי, מנהל 'קרן הילד', והרב ישראל רייסנר אשר מגדלים פרחים לתפארת.

בעיקר התפעלו הדוברים מחתן הבר מצווה נ"י, אשר למרות הקשיים הרבים שעבר עשה מאמצים רבים כדי להדביק את הפער הלימודי, וכיום נחשב ממצטייני המוסדות. זו הסיבה שהם ראו חובה לעזוב את כל עיסוקיהם ולהגיע לחגיגת הבר מצווה כדי לחזקו ולעודדו, וכן כדי לחזק את ידי הצוות המסור של "קרן הילד" העושים לילות כימים עבור הילדים.

הרב גודלבסקי הודה בחום למברכים והמחזקים מעריית בני ברק שהגיעו לחגיגה, וציין כי השתתפותם באירוע מהווה הוכחה לנציגי ציבור שטובת ורווחת הילד לנגד עיניהם.

עבור ילדים רבים, מוסדות "קרן הילד" הם עבורם בית. אנשי המוסדות מלווים אותם בכל תחנות חייהם, מרעיפים עליהם אהבה וחינוך מעולה, ובהגיעם לגיל המצוות, עורכים עבורם את חגיגת בר המצווה באופן המשמח והמרגש ביותר.

היחס האישי הניתן כאן לכל ילד, בא לידי ביטוי גם ביום שמחתו יחד עם משפחתו ובני ביתו, כאשר את חגיגת הבר מצווה עורכים לו באופן נפרד ומיוחד, עם סעודה חגיגית באולם מכובד - זאת מלבד שאר צרכי ה'בר מצווה' כמו חליפה, כובע ותפילין. זו הסיבה, שהיום המיוחד הזה, נותר חקוק בלבו של הילד לכל חייו.

אירוע זה הותיר רושם כביר על הילדים והאחראים, שלא פעם נאלצו למחות דמעה נוכח חיוכו של חתן הבר מצווה, כמו גם דרשתו המופלאה. אלו רגעי הנחת הנוסכים כוח במנהלים והמורים, להמשיך לפעול למען כל ילדי "קרן הילד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד