י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סיים לחלום והלחין אותו לשיר

חודש אחרי שעוז הי"ד נרצח בכבישי יהודה ע"י מחבלים, חלם אביו מאיר חלום. הוא נטל את החלום והביא אותן לאודי שכתב והלחין. להאזנה

שר בגבעות. דוידי
שר בגבעות. דוידי

אודי דוידי, זמר - יוצר, גר במושב מעון שבהרי יהודה, מגדל כבשים וכותב שירים. אלבומו הראשון של אודי יצא לפני כשלוש שנים, ונמכר באלפי עותקים, לפני כשנה יצא אלבומו השני, 'חוזר אליך' אשר כבש בסערה את עולם המוסיקה היהודית, וכעת מושק אלבומו השלישי 'לכל זמן'.

אחד עשר שירים באלבום, את הלחנים והעיבודים כתב דוידי בעצמו והם הוקלטו באולפן קטן בביתו הציורי שבמעון בדרום הרי חברון ובאולפני מידיקול בירושלים. המוסיקה של דוידי משלבת מגוון סגנונות: קצב, נשמה ושמחה כאחד. כמו באלבומים הקודמים, דוידי מפתיע את המאזין ביצירות מוסיקליות מרשימות ומרגשות.

אחד השירים הבולטים שיתפסו את המאזינים הוא נישא על רוח, שיר מרגש עם סיפור כמעט בלתי אפשרי. חודש אחרי שעוז בן מאיר הי"ד נרצח בכבישי יהודה ע"י מחבלים, חלם אביו חלום. בחלומו הוא רואה את בנו עוז ממהר לבית המדרש. רגע לפני שנעלם אומר עוז לאביו – "אבא, רק דבר אחד! עדינות, הכול בעדינות, זה עניינו של גן עדן...". אביו נטל את החלום והמילים והביא אותן לאודי שכתב והלחין את אחד השירים העדינים והמרגשים ביותר שתשמעו השנה.

דוידי נחשב כיום לאחד היוצרים המוכשרים של המוסיקה היהודית, האלבום הנוכחי "לכל זמן" מציב אותו בקדמת במת היצירה המוסיקלית היהודית.


הפצה: הינדיק הפקות

קישורים:
להאזנה לשיר - נישא ברוח
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד