כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

הפתעה בבריסל: במהלך דינר חגיגי תרם איל הון מבנה חדש למוסדות החינוך

בדינר, שנערך בפאתי השכונה היהודית 'אוקלע' שבבריסל, ציינו מוסדות החינוך על טהרת הקודש שלוש שנים להקמתם

הגרג"מ גרליק, הגרימ"מ קלמנסון והרב ישראל זילברשטרום. צילום: ישראל ברדוגו
הגרג"מ גרליק, הגרימ"מ קלמנסון והרב ישראל זילברשטרום. צילום: ישראל ברדוגו

שלוש שנים חלפו מאז פתחו חמישה ילדים, במסירות נפש של הוריהם, 'חיידר' חסידי על טהרת הקודש אל מול בנייני הממשל של האיחוד האירופי. מאז ועד היום מנווט צוות הניהול, בראשותו של הרב ישראל זילברשטרום, את מלאכת החינוך בהשקעה אין סופית.

ביום ראשון, י"ג שבט, התאספו הורים וידידים, תומכים ומסייעים, לערב יוקרתי - הצדעה לתומכים במוסדות החינוך, והכרזה על התפתחות ופרוייקטים חדשים בתחום החינוך.

ראש העיר מר דה וואלף שלח את ברכתו, שגריר ישראל לאיחוד האירופי ושגרירת ישראל למדינת בלגיה קבלו משלחת של המוסדות לרגל האירוע. הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, ידיד קרוב של פטרון המוסד ר' אריה יעקב גורדון, שלח מכתב ברכה ארוך ומרגש, לרגל שורת האירועים.

חנוכת הבית בבוקרו של יום ראשון פתחה את האירועים, שהסתיימו בדינר היוקרתי. משלחת נכבדה של עשרים מרבניה של אירופה, שלוחי חב"ד במדינות האיחוד ועוד, הגיעו במיוחד מכל רחבי היבש.

הזמר החסידי יוני שלמה מצרפת הלהיב את הקהל בשירה חסידית מעוררת וסוחפת, והגאון רבי גרשון מענדל גרליק, ראב"ד מילאנו – איטליה, וחבר מועצת הרבנים של מרכז רבני אירופה, הקריא אגרת קודש של חיזוק מדבריו של האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל.

את הנאום המרכזי נשא המחנך הוותיק הרה"ג ר' שמואל לו, מגדולי וחשובי המחנכים באנגליה. הרב לוי קנלסקי מנהל ארגון 'אלף' האירופאי נשא דברי ברכה ותודה בשם כל ההורים.

המנהל הרב ישראל זילברשטרום בישר לקהל הנאספים כי בו ביום נחתם חוזה לרכישת בניין נוסף למוסדות החינוך, בתרומתו הנדיבה של ידיד המוסדות, איל הון המתגורר באירופה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד