י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מאגר היהדות הממוחשב במחיר מיוחד

רשת ALTER מחשבים ניידים מאפשרת ללקוחות 'אלטר' לרכוש את פרויקט השו"ת במחיר מבצע: 960 שקלים בלבד במקום 2400 ש"ח

מארז המאגר הממוחשב
מארז המאגר הממוחשב

הטכנולוגיה המפותחת הקיימת בעידן המחשבים פתחה אופציות שונות ותרמה רבות לקידום והתפתחות ענף ספרי הקודש. אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר שנעשו עד כה בתחום זה, הינו פרויקט השו"ת של אוניברסיטת "בר אילן", המאגד מאגר יהודי עולמי ממוחשב, המכיל בין היתר: תנ"ך ומפרשיו העיקריים, תלמוד בבלי עם פירושי הראשונים והאחרונים, תלמוד ירושלמי, משנה תורה לרמב"ם, שולחן ערוך, מדרשי אגדה והלכה, למעלה מ-400 ספרי שו"תים ועוד.

שמעון אלטר, מנכ"ל רשת ALTER מחשבים ניידים מציין, כי היכולת המיוחדת הקיימת בפרויקט, המאפשרת נגישות מהירה לכל ספרי הקודש, הפכה אותו למוצר מבוקש במיוחד ופריט חובה בכל מחשב יהודי.

זהו המאגר התורני הגדול מסוגו בעולם, המכיל מלאי עצום של ספרי קודש והינו בעל יכולת טכנית מתקדמת, המאפשרת חיפוש אחר מילה או צירוף מילים, ניווט בין טקסטים ע"י קישורי העל, מציאת מידע נדרש תוך שניות והצגתו ככתבו וכלשונו המקורי
.
חשוב לציין, כי רשת ALTER מחשבים ניידים, רואה בשיווק מוצר זה חלק חשוב בהבאת מוצר מושלם ומוצלח לבני תורה, ובכדי לאפשר למגוון הציבור הרחב ליהנות ממוצר זה במחיר מיוחד, מציעה הרשת, הזדמנות קנייה מיוחדת, ללקוחות 'אלטר', המאפשרת לרכוש את פרויקט זה במחיר מבצע של 960 שקלים בלבד במקום 2400 ש"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד