י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלי ישי גער באהוד ברק: ב'בית השלום' חיים ילדים, מה עם אישורי הבנייה?

יו"ר ועד יהודי חברון: "בחברון מתבצעות סנקציות בלתי אנושיות ואכזריות כלפי משפחות וילדים". אלי ישי: הקפאת הבניה במאחזים – טעות. 'מועצת חכמי התורה' של ש"ס מתכנסת לדון האם לצאת מהקואליציה

טעות חמורה. ישי
טעות חמורה. ישי

שר התמ"ת ויו"ר ש"ס אלי ישי, שוחח היום (א) במהלך ישיבת הממשלה השבועית עם שר הביטחון אהוד ברק, לגבי 'בית השלום' בחברון.

ישי סיפר בגאווה כי גער בברק על עיכוב האישורים לבנייה ושיפוצים בבית השלום בחברון. לדבריו, הוא אמר לברק כי חיים שם משפחות עם ילדים ו"יש להפריד בין פוליטיקה לבין אנושיות מינימלית".

יו"ר ועד יהודי חברון, נעם ארנון, אומר בתגובה לכתב 'בחדרי חרדים': "בחברון מתבצעות סנקציות בלתי אנושיות ואכזריות כלפי משפחות וילדים, בייחוד בעניין 'בית השלום', כדי לספק גחמה פוליטית של אדם זה או אחר". לדבריו, "אנו בהחלט מברכים את השר ישי על ההתפכחות, ועל האנושיות הנדירה שגילה בדבריו".

יו"ר ש"ס התייחס אף לסוגיית הבניה ביישובים שמעבר לקו הירוק, ואמר כי מדובר בטעות חמורה שלא לאפשר את הבניה שם, וכי כל הפגנת חולשה שלנו בנושא תגרור לחצים נוספים ומיותרים מצד הפלסטינים.

מוקדם יותר דווח, כי 'מועצת חכמי התורה' של ש"ס, בראשות הרב עובדיה יוסף, תתכנס היום בכדי לדון בהמשך דרכה של ש"ס בקואליציה, לנוכח ההתפתחויות המדיניות והמעשיות הנוגדות את מדיניותה של ש"ס.

קישורים:
למרות הצהרות אולמרט: הבניה מעבר לקו הירוק הוקפאה לחלוטין
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד